پایگاه هوایی هلال احمر اصفهان در تعطیلات عید فطر فعال است

معاون جمعیت هلال احمر اصفهان از اضافه شدن پایگاه امداد هوایی به پایگاه‎‌های امداد و نجات این نهاد در استان همزمان با تعطیلات عید فطر و موج دوم سفر‌های سال ١۴٠٣ خبر داد.

بمانعلی یوسفی معاون جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: با احتساب پایگاه هوایی مورد اشاره در مجموع ۴۶ پایگاه امداد و نجات در استان در تعطیلات عید فطر فعال خواهند بود.

وی اضافه کرد: در این مدت همچنین هزار و ١١٠ نجاتگر هلال احمر استان بصورت شبانه‌روزی کشیک خواهند داشت تا در صورت بروز هرگونه حادثه طبیعی و غیرطبیعی، کمک رسان شهروندان و مسافران باشند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان افزود: از سوی دیگر با توجه به فصل بهار و افزایش حضور مردم در کوهستان‌ها، امدادرسانی با بالگرد بیشتر نیاز است.

یوسفی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی و طوفان لحظه‌ای از امروز (دوشنبه) تا اواخر پنجشنبه، احتمال بروز خطر در کوهستان‌ها و مناطق مرتفع بیشتر است، لذا از مردم درخواست داریم در چنین نواحی حضور نیابند.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد حوادث مربوط به کوهستان مربوط به کوهنوردان مُبتدی یا افراد بدون تجهیزات است و همین امر بروز حوادث را افزایش می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.