راه اندازی پایگاه امداد هوایی هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه امداد هوایی هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کریم همتی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور در دیدار با استاندار این استان با وعده ۲ هفته‌ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی پایگاه امداد هوایی هلال احمر در استان خبر داد.

در این دیدار علاوه بر ارائه گزارشی از وضعیت تجهیزات و امکانات امدادی در استان کهگیلویه و بویراحمد، ابتدا روند همکاری‌های جمعیت هلال احمر درخصوص زلزله سی سخت اعم از امدادرسانی، اسکان موقت، برپایی چادر‌های امدادی و دیگر کمک‌ها در شهر سی سخت و روستا‌های اطراف آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشارکت نیرو‌های جمعیت هلال احمر در اطفای حریق جنگل‌ها و مهار آتش سوزی‌ها و کمک به سیل زدگان در سیل اخیر استان که به برخی از مناطق از جمله باغات و مناطق روستایی و عشایری را دچار آسیب و خسارت کرد قابل تقدیر دانست.

حسین کلانتری افزود: نیرو‌های هلال احمر از جمله نخستین نیرو‌هایی هستند که در مواقع اضطراری و بحران در هر منطقه‌ای حاضر می‌شوند و این نیرو‌ها در حوادث کمک‌های مؤثر و ارزشمندی ارائه کردند.

کریم همتی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور در این دیدار از تخصیص و ارسال امکانات و تجهیزات بیشتر براساس نیاز و مطالباتی که از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار بیان شد، موافقت کرد.

همتی گفت: باتوجه به اینکه با درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استقرار پایگاه دائمی بالگردی در استان که موافقت مقامات مسئول را هم اخذ نموده افزود: استقرار بالگرد حداکثر تا دو هفته آینده در استان عملی می‌گردد و در این خصوص نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

او از اقدامات استان کهگیلویه و بویراحمد برای احداث آشیانه بالگردی دراستان قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.