گیلان؛

تقویت ناوگان لجستیکی هلال احمر گیلان

با اختصاص بالگرد جدید امدادی و خرید خودروهای پشتیبانی عملیات، ناوگان لجستیکی جمعیت هلال احمر گیلان تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: یکی از ۶ فروند چرخبال پیشرفته  امدادی جمعیت هلال احمر امروز با حضور مسئولین کشوری و استانی به صورت اختصاصی در آسمان گیلان به خدمت گرفته خواهد شد.

مهدی ولی پور  با بیان اینکه این بالگرد بسیار پیشرفته دارای قابلیت‌های بسیاری است، افزود: ظرفیت این بالگرد ۱۵ نفر شامل 12 مسافر و 3 کادر پروازی و جزء بالگردهای به‌روز و مجهز دنیا است که دوموتوره بوده و توانایی پرواز در روز و شب، پرواز روی آب، پرواز کور، پرواز روی مناطق شهری و جمعیتی، آمبولانس هوایی، نجات و حمل بار را دارد.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان خودرویی جمعیت هلال احمر به 10 دستگاه خودروی سمند برای پشتیبانی در عملیات و یک دستگاه خودروی نجات تیپ 2 به همراه تجهیزات انفرادی مورد نیاز در پایگاه بین شهری تجهیز می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: مقرر شد جمعیت هلال احمر این پایگاه هوایی را با اعتبار بالغ بر 85 میلیارد ریال در فضایی به مساحت 15 هزار و 500 متر مربع در مرکز آموزش های تخصصی هلال احمر واقع در چاف لنگرود به بهره برداری برساند.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.