اصفهان؛

بهره برداری از 60طرح همزمان با دهه فجر در شهرضا

فرماندار شهرضا گفت: براساس آخرین اعلام ادارات و نهادهای عضو ستاد دهه فجر، ۱۷ طرح جدید در شهرستان کلنگ زنی و ۶۰ طرح جدید نیز به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های ملت ایران برای مبارزه با ظلم و فساد رژیم پهلوی و تلاش برای استقرار نظام مبتنی بر قواعد و احکام اسلامی است، اظهار داشت: با همه دشمنی‎هایی که صورت گرفته، انقلاب اسلامی استوار و مقاوم برای رسیدن به اهداف خود حرکت می‎کند.

فرماندار شهرضا گفت: دهه فجر فرصتی بسیار بزرگ برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و خدمات ارزنده دولت است که تمام دستگاه‌های اجرایی موظفند عملکرد خود را از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها انعکاس دهند تا مردم از اقدامات انجام شده از سوی دولت آگاهی داشته باشند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون مهمترین رسالت دستگاه‌های اجرایی تحقق اقتصاد مقاومتی همسو با منویات مقام معظم رهبری است که در این زمینه تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده است ولی نیاز است این اقدامات دوچندان شود تا تاثیرات بسزایی را در پویایی اقتصاد منطقه شاهد باشیم.

گلابی بیان کرد: ستادهای دهه فجر شهرستان‌های مختلف همه ساله با هدف ایجاد هماهنگی برای برگزاری برنامه‌های مختلف ادارات و نهادها و گروه‌های مردمی به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های شانزده‌گانه در راستای گرامی‌داشت دهه فجر، گفت: در ایام الله دهه فجر امسال 164 عنوان برنامه در شهرستان برگزار می‌شود که شامل مهمترین عناوین برنامه‌های عمومی بوده است.

فرماندار شهرضا بیان کرد: برنامه‌های ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان در دو بخش دهه استقبال از 5 تا 11 بهمن و دهه فجر از 12 تا 22 بهمن برگزار می‌شود که در دهه نخست فضاسازی محیطی با محوریت شهرداری شهرضا انجام می‌شود. زمان برگزاری برخی از مهمترین عناوین برنامه‌های ستاد دهه فجر نظیر برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در شهرستان نیز بیش از یک روز است.

گلابی اظهارداشت: در مجموع یکصد عنوان برنامه از برنامه‌های اعلام شده به این شورا دارای زمان مشخص است که 10 عنوان در دهه استقبال و 90 عنوان در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهمترین اهداف و سرفصل‌های برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان، بیان کرد: امیدآفرینی، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، خودباوری و بصیرت افزایی مهمترین اهداف این برنامه‌ها هستند.

فرماندار شهرضا با اشاره به پروژه‌های عمرانی و خدماتی که در دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح یا بهره برداری می‌شود، گفت: بر اساس آخرین اعلام ادارات و نهادهای عضو این ستاد، 17 پروژه جدید در شهرستان کلنگ زنی و 60 پروژه جدید نیز به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام تبلیغات و برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، عنوان کرد: برگزار کنندگان برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال باید مراقب باشند جشن‌ها و مراسم‌ها مورد بهره‌برداری تبلیغی و سوء استفاده افراد و گروه‌های مختلف قرار نگیرد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار