اصفهان؛

3730 طرح عمرانی و خدماتی در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد

استاندار اصفهان گفت: 3730 طرح عمرانی و خدماتی با حضور نماینده از دولت برای دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت از این 3730پروژه 2750 طرح در بخش کشاورزی و صنعت است.
وی به طرح های سرمایه گذاری در شهرداری ها نیز اشاره کرد و گفت 4850 پروژه نیز بااعتباری بالغ بر 9 هزارو 400 میلیاردخدمات شهری درقالب فضای سبز, پل هاو معابر شهری است.
زرگرپور به عملکرد دولت در افتتاح طرح های عمرانی در طول سه سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت 12 هزار و 700 پروژه در بخش عمرانی و خدماتی با اعتبار 105 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
استاندار اصفهان گفت در دولت یازدهم مجوز 63 هتل در استان اصفهان داده شده که از این تعداد 37 هتل در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه در بخش بهداشت و درمان 1350 طرح در استان اصفهان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسدافزود 220 هزار متر فصای بیمارستانی ر دولت تدبیر و امید احداث کردیم.
زرگرپور افزود اصفهان در زمینه دولت الکترونیک رتبه اول در کشور را دارد و بیش از 70 دستگاه دولتی هم اکنون در زمینه فعالیت الکترونیکی فعال هستند.
استاندار اصفهان گفت ورزشگاهنقشجهان در این دولت پس از سال ها افتتاح شد و در یکی از بازی های لیگ تصویر زیبایی از حضور 45 هزار تماشگر به نمایش گذاشته شد.
وی پروژه های توسعه فرودگاه شهید بهشتی و قطار سریع السیر اصفهان تهران را نیز از طرح های آتی اصفهان عنوان کرد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.