اصفهان؛

ضرورت اجرای برنامه‌های قوی فرهنگی در ایام نوروز ازسوی ائمه جماعات

امام‌ جمعه بادرود گفت: روحانیون با جدیت در ایام عید نوروز به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تأثیرگذار اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی  امروز در دیدار روحانیون بادرود ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: آنچه باید برای حضرت زهرا(س) انجام دهیم که قطعاً مورد توجه حضرت قرار خواهد گرفت، تبیین سبک زندگی آن حضرت است که می‌تواند به‌ عنوان یک الگو مطرح شود.

وی افزود: یکی از اهداف بلندمدت دشمن از طریق نفوذ فرهنگی، نفوذ بین بانوان است که سبک زندگی و شیوه رفتاری آن‌ها را کم‌کم تغییر دهد و ما باید با ظرافتی خاص اول نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و در مرحله دوم بتوانیم با پرداختن به زندگانی حضرت زهرا(س) سبک زندگی آن حضرت را برای بانوان تبیین کنیم.

امام‌ جمعه بادرود در قسمت دیگری از سخنانش به بحث استفاده از ظرفیت عید نوروز اشاره و تصریح کرد: حقیقتاً نوروز فرصت ارزشمندی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی غنی در مساجد است که می‌توان بعد نتایج آن را به‌ خوبی لمس کرد، باید متولیان زمینه را برای استفاده گردشگران و مسافران از فضای مساجد و حسینیه‌ها و بهره‌برداری از محتواهای ارائه‌ شده در برنامه‌های فرهنگی و دینی فراهم کنند.

وی خواستار همکاری همه‌جانبه روحانیون با مسؤولان امامزاده آقا علی عباس شد و بیان کرد: با توجه به حضور صدها هزارنفری زائران و مسافران در این امامزاده، روحانیت می‌توانند با حضور خود و اجرای برنامه‌های به غنای کمی و کیفی برنامه‌ها بیفزایند.

قاسمی به انتخابات پیش رو در سال جدید و نقش مهم روحانیت در روشنگری و بصیرت افزایی برای انتخاب اصلح نیز اشاره کرد و گفت: در سالی که گذشت بارها و بارها رهبر معظم انقلاب در سخنان خود از دغدغه‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون سخن گفتند و این نشان می‌دهد اوضاع قوی و محکم این روزهای انقلاب به جهت تلاش‌های بیشتر دشمن نیاز به استحکام بیش‌ از پیش دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید در انتخابات آینده به کسانی که به آن‌ها توجه کافی داشته و در راه کاهش دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که به‌ حق یک طراح و راهنمای بزرگ برای حل مشکلات مردم و انقلاب است، رأی دهند و در این میان نقش روحانیت برای تبیین و تشریح آن هدف والا غیرقابل‌ انکار است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.