اصفهان؛

گیتی‌پسند با غلبه بر فرش آرا صدر جدول را قرق کرد‌

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال میهمان خود فرش آرا را شکست داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و فرش آرا مشهد در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال  عصر امروز در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد. بازیکنان تیم گیتی‌پسند و داوران این مسابقه به احترام شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو با لباس آتش‌نشانی حاضر شدند.

این دیدار با نمایش خوب میزبان آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی با دو گل پی در پی مهران عالیقدر و احمد اسماعیل‌پور از حریف پیشی گرفت. در ادامه بازی و اواسط نیمه نخست ضربه علی عابدین پس از برخورد با مهدی جاوید وارد دروازه فرش آرا شد تا نتیجه 3 بر صفر شود.

اما در اواخر نیمه نخست بود که فرش آرا روی غافلگیری بازیکنان گیتی‌پسند موفق شد توسط قدرت بهادری و موسی حسن‌دوست به 2 گل متوالی برسد و اختلاف را کم کند. به این ترتیب نیمه نخست با برتری 3 بر 2 گیتی‌پسند خاتمه یافت.

نیمه دوم زمان درخشش مهدی جاوید بود در جایی که این بازیکن در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم 2 بار برای تیمش گلزنی کرد و دوباره اختلاف گل را افزایش داد تا لک نفسی آسوده بکشد. در ادامه هم هر دو تیم موقعیت‌های خوب گلزنی داشتند اما این فرصت‌ها به هدر رفت تا در نهایت میزبان با نتیجه 5 بر 2 پیروز میدان شود و در با اختلاف در صدر بماند.

در دقایق پایانی فرش آرا به بازی 5 نفره روی آورد که البته ثمری نداشت. در این دقایق چندین بار درگیری‌های لفظی کوتاهی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد که البته قائله خیلی زود ختم شد و فقط چند بازیکن کارت زرد دریافت کردند.

در این هفته با برد گیتی‌پسند و باخت مس سونگون نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده گیتی‌پسند، اختلاف امتیاز تیم لک در صدر جدول با تیم دوم به 8 امتیاز افزایش یافت تا این تیم گامی دیگر به سوی قهرمانی برداشته باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.