اصفهان؛

ایجاد انگیزه برای مقابله با تیم‌های پائین جدولی کار سختی است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: یکی از مشکلاتی که ما با آن روبرو هستیم، ایجاد انگیزه در بین بازیکنان برای رویارویی با تیم‌هایی است که شرایط خوبی در لیگ برتر ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل الوند قزوین اظهار کرد: بازی خوبی بود و خیلی در جریان بازی اتفاقات ویژه‌ای رخ داد.

وی افزود: قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم که این تیم با تیمی که ما در قزوین به مصاف آن‌ها رفته بودیم، متفاوت شده است و از بازیکنان جوان بهره می‌برد و ضمن اینکه هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که ما با آن روبرو هستیم، ایجاد انگیزه در بین بازیکنان برای رویارویی با تیم‌هایی است که شرایط خوبی در لیگ برتر ندارند.

وی ادامه داد: در این باره به بچه‌ها نیز تذکر داده‌ام که دغدغه دارم و ما مقابل تیم‌های بزرگ مشکلی نداریم اما در مقابل تیم‌های پائین جدولی که قابل احترام هم هستند، به واسطه شرایط که تیم ما دارد، ایجاد انگیزه کردن مشکل است.

لک در ادامه بیان داشت: می‌دانستیم که نباید به این تیم در ضدحملات فرصتی دهیم و متأسفانه در دو مورد بروی ضدحملات گل خوردیم اما با تایمی که گرفته شد، به بچه‌ها تذکر دادیم و با تعویض‌های صورت گرفته توانستیم دو گل را جبران کنیم.

وی خاطر نشان کرد: موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم که بچه‌های ما بی‌دقت بودند و هم دروازه‌بان حریف خوب عمل کرد اما در ادامه چیزی که در مورد آن تمرین کرده بودیم اتفاق افتاد و با پرس سنگین در فضاهای ایجاد توانستیم گل‌های خورد را افزایش دهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند عنوان کرد: چیزی که در مورد آن تمرین کرده بودیم، انجام شد و پاور پلی در دقایق پایانی نیز جواب داد و فکر می‌کنم بازی خوبی بود که تماشاگران نیز از دیدن آن لذت بردند.

وی در مورد بازی این تیم در هفته آینده گفت: بازی آسان در لیگ نداریم و 17 هفته بدون شکست سپری کردیم اما هیچ‌گاه در آرامش نبودیم و آن قدر فوتسال ایران غنی است که استعدادهای زیادی در آن وجود دارد و اگر غفلت کنیم، به سختی تنبیه خواهیم شد.

لک ادامه داد: مسابقاتی که بیرون از خانه است، دشوار خواهد بود و تیم ساوه نیز یکی از تیم‌های خوب لیگ است و در نیم‌فصل دوم نیز نتایج خوبی کسب کرده است اما ما محکوم هستیم که پیروز شویم .

وی تصریح کرد: با وقفه‌ای که در لیگ به وجود آمد، با بچه‌ها همدل شدیم که 5 بازی پیش رو که یکی از آن‌ها امروز بود را با امتیاز کامل از زمین خارج شویم تا در دیدارهای رودرو شرایط را خودمان رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتسال لیگ برتر در مورد نبود افشین کاظمی نیز اظهار کرد: او دچار مصدومیت شده است و چند هفته‌ای را به دور از تیم خواهد بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.