اصفهان؛

میزبانی گیتی‌پسند از مشهدی‌ها در ایستگاه شماره ۲۰

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال به دنبال غلبه بر فرش آرا مشهد و تحکیم جایگاه خود در صدر جدول است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،لیگ برتر فوتسال به ایستگاه بیستم رسید و در سراشیبی پایان فصل قرار گرفت تا تیم‌ها تمام توان خود را در این هفته‌های سرنوشت ساز به کار گیرند برای اینکه به جایگاه دلخواه خود در جدول لیگ برسند.

دیدارهای هفته بیستم لیگ به طور همزمان از ساعت 16 روز پنجشنبه 7 بهمن ماه آغاز می‌شود و تیم گیتی‌پسند نماینده اصفهان در این رقابت‌ها هم در همین روز در سالن پیروزی اصفهان میزبان فرش آرا مشهد خواهد بود.

گیتی‌پسندی‌ها که چند هفته‌ای است دوباره روی دور پیروزی قرار گرفته‌اند هفته گذشته شهرداری ساوه را شکست دادند تا فاصله 5 امتیازی خود را با تیم دوم جدول یعنی مس سونگون حفظ کنند و با خیالی آسوده‌تر در مسیر قهرمانی گام بردارند.

اما لک سرمربی تیم اصفهانی معتقد است که هرجایی که کار را آسان بگیرند و غفلتی کنند ضربه می‌بینند بنابراین وی به بازیکنانش که البته بیشتر ملی‌پوش و باتجربه هستند تاکید دارد که در هر بازی باید فقط بر روی همان دیدار تمرکز کنند و بدون توجه به جایگاه خود یا دیگر تیم‌ها فقط به قهرمانی فکر کنند.

به هرحال حریف این هفته گیتی‌پسند تیم خوب فرش آرا است که هفته گذشته هم حفاری اهواز را شکست داده و به طور قطع در این بازی با روحیه‌ای مضاعف پا به میدان می‌گذارند تا موفقیت هفته قبل را تکرار کنند اما یاران لک باید از امتیاز میزبانی استفاده کرده و 3 امتیاز دیگر را به اندوخته‌های خود اضافه کنند تا با اقتدار به سمت کسب جام پیش بروند.

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال

پنجشنبه 7 بهمن ماه، ساعت 16

مس سونگون ورزقان – یاسین پیشرو قم
لبنیات ارژن شیراز – دبیری تبریز
تاسیسات دریایی تهران – آذرخش بندرعباس
شهروند ساری – طرح و توسعه قزوین
ملی حفاری اهواز – دانشگاه آزاد تهران
مقاومت البرز – شهرداری ساوه
گیتی‌پسند اصفهان – فرش آرا مشهد


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.