اصفهان؛

تیم را به گونه‌ای بستیم که نبود یک بازیکن به تیم ما ضرر نزند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسندگفت: در روزی که به سه امتیاز احتیاج داشتیم، با حمایت هواداران توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و به موفقیت‌هایمان ادامه دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل فرش آرای مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی شرایط دشواری داشت و حریف در نیم‌فصل دوم تیم خودش را هم از لحاظ کادر فنی و هم از لحاظ بازیکن تقویت کرده بود و نتایج خوبی کسب کرده بود.

وی افزود: هفته گذشته حفاری را شکست داده بود و امروز هم آمده بود تا به نتایج خوبش ادامه دهد اما با بچه‌ها هماهنگ کرده بودیم که هر بازی را به خودش نگاه کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: در ابتدا بازی را خوب شروع کردیم اما پس از گل سوم اشتباهات‌مان زیاد شد و بروی صحنه‌هایی که فیلم آن‌ها را دیده بودیم دچار مشکل شدیم و چند دقیقه شرایط‌مان را از دست داد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم شرایط‌مان بهتر شد و توانستیم بازی خودمان را ارائه کنیم و مشاهده کردید که در اواخر نیمه دوم نیز دفاع 5 نفره خوبی را به نمایش گذاشتیم.

 لک بیان کرد: امروز به اصغر حسن‌زاده به دلیل آن‌که کمی مصدومیت داشت، استراحت دادیم و وضعیت افشین کاظمی نیز هنوز مشخص نیست.

وی خاطر نشان کرد: در روزی که به سه امتیاز احتیاج داشتیم، با حمایت هواداران توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و به موفقیت‌هایمان ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد شرایط افشین کاظمی اذعان کرد: امسال برخی شرایط برای ما پیش آمد که کاملاً غیر قابل پیش‌بینی بود اما با شناختی که از فصل گذشته داشتم، تیم را به طوری بستیم که در صورت نبود بازیکن بتوانیم مسیر قهرمانی را طی کنیم.

وی ادامه داد: مورد علی عابدین و افشین کاظمی موارد پیش بینی نشده بود اما خدا را شکر مسیری را که شروع کردیم و باشگاه نیز در ابتدای فصل برای جذب این بازیکنان تلاش زیادی کرد، جواب داده است و در روزی که مقابل یک تیم خوب بازی می‌کنیم و اصغر حسن‌زاده هم به میدان نمی‌رود، تیم‌مان خیلی دچار مشکل نمی‌شود.

لک تأکید کرد: تیمی که می‌خواهد در مسیر قهرمانی قدم بردارد، هرچه مسابقات پیش می‌رود نیاز به بازیکنان بیشتری دارد تا بتواند کارهای بهتری را ارائه دهد و امیدواریم این مسیر را ادامه دهیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.