اصفهان؛

رویارویی گیتی‌پسند و ساوه در روز میهمانی مدعیان

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال در تلاش برای غلبه بر شهرداری ساوه و حفظ فاصله خود با رقبا در صدر جدول است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال روز یکشنبه 3 بهمن ماه با برگزاری دیدارهای همزمان در شهرهای ساوه، قم، بندرعباس، تبریز، مشهد، قزوین و تهران پیگیری می‌شود و تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان نیز در این هفته از ساعت 16 روز یکشنبه در ساوه میهمان تیم شهرداری این شهر خواهد بود.

تیم گیتی‌پسند با گذشت یکی دو هفته از نیم‌فصل دوم دوباره به شرایط مطلوب خود بازگشته و در 2 هفته متوالی با نتایج پرگل مقابل شهروند ساری و طرح و توسعه قزوین به پیروزی رسید و باز هم در صدر جدول از رقبا فاصله گرفت.

یاران لک سعی دارند در ایستگاه نوزدهم هم با همان انگیزه و تلاش شهرداری ساوه را که از تیم‌های خوب لیگ امسال است، شکست دهند و همچون نیم‌فصل نخست تا انتهای کار با همین قدرت و بردهای متوالی پیش بروند.

از طرفی تیم میان جدولی شهرداری ساوه که هفته گذشته مغلوب حفاری شده و از طرفی دیدار رفت خود مقابل گیتی‌پسند در نیم‌فصل نخست را هم واگذار کرده به طور قطع با انگیزه وارد میدان خواهد شد تا در خانه خود نتیجه دیدار رفت و همچنین باخت هفته گذشته مقابل حفاری را جبران کند.

در این هفته مس سونگون و تاسیسات دریایی، تقیب‌کنندگان اصلی گیتی‌پسند در بالای جدول هم به ترتیب مقابل آذرخش بندرعباس و دانشگاه آزاد قرار می‌گیرند که احتمال برد آنها بسیار زیاد است بنابراین لک و شاگردانش در تیم گیتی‌پسند باید برای حفظ این فاصله در صدر جدول، این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارند و در مسیر قهرمانی لغزش‌ها را به حداقل برسانند.

برنامه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال

یکشنبه 3 بهمن ماه ساعت 16

شهرداری ساوه- گیتی‌پسند
دانشگاه آزاد- تاسیسات دریایی
آذرخش بندرعباس- مس سونگون
دبیری تبریز- شهروند ساری
طرح و توسعه الوند- مقاومت البرز
یاسین پیشرو قم- ارژن شیراز
فرش آرا- حفاری اهواز



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.