اصفهان؛

میهمانی صدرنشین در خانه قعرنشین لیگ در روز جدال مدعیان

تیم گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال به دنبال غلبه بر دانشگاه آزاد قعرنشین و حفظ جایگاه خود در صدر جدول است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال روز جمعه 15 بهمن ماه با برگزاری 7 دیدار همزمان پیگیری می‌شود و تیم گیتی‌پسند اصفهان در این هفته میهمان دانشگاه آزاد خواهد بود.

گیتی‌پسند که پس از شروع نه چندان خوب در نیم‌فصل دوم، چند هفته‌ای است که باز هم روی نوار پیروزی قرار گرفته و هفته گذشته هم با کسب یک برد دیگر و همچنین شکست مس سونگون مهمترن رقیبش، با اختلاف 8 امتیازی به تنهایی در صدر جدول لیگ قرار گرفت.

اما یاران لک پس از مستحکم کردن جایگاه خود در صدر، این هفته باید در تهران به مصاف دانشگاه آزاد یعنی تیم قعرنشین لیگ بروند و روی کاغذ دیدار چندان سختی ندارند و می‌توانند با کسب یک پیروزی دیگر این فاصله را حفظ کنند.

اما به هرحال تیم دانشگاه آزاد دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و به طور قطع بازیکنان این تیم برای کسب امتیاز مقابل صدرنشین به آب و آتش می‌زنند، بنابراین شاگردان لک کار آسانی نخواهند داشت و حتی ممکن است در صورت عدم تمرکز یا دست کم گرفتن حریف حتی به مشکل بخورند.

البته  مهمترین دیدار این هفته جدال مس سونگون و تاسیسات دریایی تهران است که به طور قطع تمام نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند اما این دیدار مهم می‌تواند در صورت پیروزی گیتی‌پسند مقابل دانشگاه آزاد فرصتی مغتنم برای نزدیک شدن به جام قهرمانی باشد.

برنامه دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال

جمعه 15 بهمن 95، ساعت 16

یاسین پیشرو قم - دبیری تبریز
مس سونگون ورزقان - تاسیسات دریایی تهران
طرح و توسعه الوند - لبنیات ارژن فارس
آذرخش بندرعباس - ملی حفاری اهواز
شهرداری ساوه - شهروند ساری
دانشگاه آزاد تهران - گیتی‌پسند اصفهان
فرش آرا مشهد - مقاومت البرز



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.