اصفهان؛

گیتی‌پسند بدون اما و اگر قهرمان می‌شود

با وجود نهایی شدن رأی کمیته انضباطی و اعلام باخت فنی تیم گیتی‌پسند، این تیم با افزایش فاصله امتیازی، همچنان مدعی شماره یک قهرمانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال روز جمعه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از دیدارهای این هفته تیم فوتسال گیتی‌پسند به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود.

تیم گیتی‌پسند که از ابتدای لیگ تاکنون صدرنشینی را در اختیار داشته است، در برابر تیم قعرنشین دانشگاه آزاد، کار سختی برای بردن ندارد و می‌تواند به دنبال افزایش تقاضل گل خود باشد.

شاگردان رضا لک که هفته گذشته برابر تیم فرش آرا به پیروزی رسید، با توجه به شکست مس سونگون مقابل یاسین پیشرو قم، توانستند فاصله امتیازی خود را با تیم دوم به عدد 8 برسانند اما تجربه ثابت کرده که فاصله ایجاد شده با وجود قابل‌توجه بودن، حاشیه امنیت مناسبی برای این تیم نیست و کسب حداکثری امتیاز در دیدارهای آینده باید در دستور کار این تیم باشد.

در روزهای گذشته کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، رأی نهایی خود را پیرامون رأی صادر کمیته انضباطی در مورد بازی تیم‌های گیتی‌پسند و ملی حفاری اهواز اعلام کرده که باخت فنی تیم اصفهانی پابرجا ماند.

این رأی که با تأخیر بلندمدت مواجه شد، از قبل با واکنش باشگاه اصفهانی مواجه شده بود؛ با‌ این‌حال رأی صادره بدون برد رسانه‌ای اعلام شد که برآیند خاصی را در جامعه فوتسال به دنبال نداشت.

تیم گیتی‌پسند که سابقه قهرمانی و نایب‌قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را دارد، در شرایط فعلی مدعی شماره یک قهرمانی است و کسب جام دور از انتظار نیست، به شرط آنکه حواشی همیشگی فوتسال ایران، دامن‌گیر این تیم نشود. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.