اصفهان؛

برخورد نفس‌های گيتی‌پسند به جام قهرمانی

در ليگ برتر فوتسال جمعه 13 اسفند‌ماه، گيتی‌پسند مهمان حفاری اهواز است و در صورت پيروزی قهرمان ليگ برتر فوتسال می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته بیست و پنجم و ما‌قبل پایانی لیگ برتر فوتسال، روز جمعه 13 اسفند‌ماه با 7 دیدار برگزار می‌شود.

در حساس‌ترین بازی هفته تیم گیتی‌پسند اصفهان در اهواز مهمان حفاری است، شاگردان رضا لک در گیتی‌پسند در صورت پیروزی در این دیدار قهرمانی خو را مسجل می‌کنند، از سوی دیگر این بازی یادآور بازی رفت و حواشی آن است که سبب شد کمیته انضباطی نتیجه آن را 6 بر صفر به سود حفاری اهواز اعلام کند.

گیتی‌پسند با 57 امتیاز صدر‌نشین لیگ برتر است و فاصله 6 امتیازی با حفاری که در رده چهارم قرار گرفته است، دارد، تیم‌های دبیری تبریز با 53 و مس سونگون با 52 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.  

احمد اسماعیل‌پور بازیکن گیتی‌پسند در پایان بازی قبل، در خصوص این دیدار گفت: برای بازی‌های آینده برنامه داریم تا بتوانیم با تمام قوا مقابل حفاری آماده شویم و در اهواز نتیجه دلخواه را به دست آوریم و هم آنجا قهرمان شویم ولی در هر صورت شانس تیم ما روی کاغذ برای قهرمانی بسیار است.

در دیگر بازی‌های این هفته، یاسین پیشرو قم از شهرداری ساوه پذیرایی می‌کند، تاسیسات دریایی میزبان مقاومت البرز است، مس سونگون مقابل شهروند ساری قرار می‌گیرد، ارژن شیراز مهمان آذرخش بندرعباس است، فرش‌آرا مقابل طرح و توسعه الوند صف‌آرایی می‌کند و دانشگاه آزاد و دبیری تبریز با یکدیگر بازی می‌کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.