اصفهان؛

سعی کردیم محمد کشاورز را به شرایط بازی برگردانیم

سرمربی گیتی پسند گفت: سعی کردیم محمد کشاورز را به شرایط بازی برگردانیم، او یک‌ مصدومیت شدید داشته‌ است و از لحاظ تجربه مشکلی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل ارژن شیراز اظهار کرد: با توجه به فاصله خوبی که تیم‌ ما به وجود آورده، بیشتر در بازی‌ها به دنبال 3 امتیاز هستیم.

وی افزود: باید سعی کنیم بازیکنان‌مان را تا روز آخر حفظ کنیم که مصد‌وم نشوند و کارت نگیرند؛ از همین رو امروز به احمد اسماعیل‌پور استراحت دادیم و سعی کردیم محمد کشاورز را به شرایط بازی برگردانیم.

سرمربی تیم گیتی پسند عنوان کرد: بازی خوب بود و‌ اتفاقات خوبی که ما نیاز داشتیم در بازی رخ داد؛ به دلیل عدم حضور تماشاگر بازی شور و هیجان لازم را نداشت.

وی با بیان اینکه  تماشاگر عضو برجسته‌ فوتسال است، تصریح کرد: حضور تماشاچیان می‌تواند کمک زیادی به ما کند و در روند نتیجه‌گیری ما تأثیر داشته باشد.

لک خاطر نشان کرد: امروز به دنبال 3 امتیاز بودیم و به غیر از چند دقیقه ابتدایی بازی و صحنه مشکوک گل، بچه‌ها به بازی برگشتند و توانستیم بازی را 3 - 1 کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: نیمه دوم هم بهتر عمل کردیم و توانستیم با مدیریت بازی 3 امتیاز را به دست بیاوریم.
سرمربی گیتی پسند در مورد محمد کشاورز تاکید کرد: او یک‌ مصدومیت شدید داشته‌ است و از لحاظ تجربه مشکلی ندارد؛ او بازیکن بزرگی است و میادین بزرگی را تجربه کرده است، اما برگرداندن چنین بازیکنی به زمان نیاز دارد.

وی ادامه داد: از هفته گذشته در مقابل شهروند ساری از آن‌جایی که نتیجه را به دست آورده بودیم، این کار را شروع کردیم و چند دقیقه‌ای به او بازی دادیم و در سیستم‌ پنج نفره از او استفاده کردیم؛ باید رفته رفته هم کادر فنی و هم بقیه بازیکنان کمک کنند تا کشاورز به شرایط خوب خودش بازگردد.

لک ابراز کرد: امیدوارم هرچه به روزهای آخر لیگ نزدیک می‌شویم، این اتفاقات خوب ادامه داشته باشد و بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشیم و به هدف خودمان دست پیدا کنیم.

وی در پایان در مورد بازیکن تازه جذب شده این تیم نیز اظهار کرد: کارت بازی این بازیکن هنوز  صادر نشده است و منتظر ITC او هستیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.