تیم ما برنده دربی مشهد است

عباسی:دریافت مجوز حرفه ای منوط به تغییر نام تیم است

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت:مجوز حرفه ای را بعد از موافقت تغییر نام سیاه جامگان دریافت می کنیم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییر نام تیم سیاه جامگان گفت: نام پیشنهادی خود را به مسئولان وزارت ورزش ارائه کردیم و منتظر تصمیم کمیسیون ماده 5 استان خراسان رضوی هستیم تا در صورت موافقت نام تیم را تغییر بدهیم و مجوز حرفه ای دریافت کنیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان در مورد بازی دو تیم سیاه جامگان و پدیده بیان کرد:بازی سختی مقابل پدیده پیش رو داریم اما امیدوارم این بازی در پایان با تساوی همراه نشود و تیم ما سه امتیاز این دیدار را کسب کند تا با این پیروزی وضعیت مان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی درباره برپایی ضیافت ناهار بین دو تیم مشهدی از سوی شهردار مشهد گفت:به نظرم اتفاق خوبی رخ داده است چرا که برپایی چنین مراسمی باعث اتحاد دو تیم مشهدی با یکدیگر می شود. همچنین برگی زر و مهاجری از دوستان نزدیکم هستند که ارتباطمان با شرکت در این مراسم بیشتر هم شد. 

عباسی درباره وضعیت حمایت مالی مسئولان مشهدی گفت:استاندار به مسئولان شهرک صنعتی دستور داده است که از دو تیم مشهدی حمایت مالی کند تا مشکلات این دو تیم برطرف شود. 

وی درباره وضعیت اعضای هیئت مدیره سیاه جامگان عنوان کرد:به هر حال قرار است اتفاقات خوبی رقم بخورد و ترکیب هیئت مدیره فوتبالی و غیر فوتبالی هستند تا کمک حال باشگاه سیاه جامگان باشند. 

عباسی در پایان درباره جدایی موسی ترائوره خاطر نشان کرد: این بازیکن یک گل در نیم فصل برای تیم ما به ثمر رساند و وی نتوانست نظر خداداد را جلب کند و در نهایت از تیم جدا شد. ما به دنبال جذب بازیکنی هستیم که بتواند مشکل گلزنی تیم ما را برطرف کند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار