عباسی:با این وضعیت کسی در فوتبال سرمایه گذاری نمی کند

مالک تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:در نیم فصل تکلیف سرمربی سیاه جامگان را مشخص خواهیم کرد و مطالبات بازیکنان را به موقع پرداخت خواهیم کرد.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مشکلات مالی اخیر تیم سیاه جامگان بیان کرد: طبق قول هایی که از قبل به بازیکنان و اعضای تیم داده بودیم ظرف امروز و فردا بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت خواهیم کرد.حتی خودمان به بازیکنان گفتیم تا به دفتر باشگاه بیایند و وضعیت مطالبات آنها را روشن کنیم.

وی درباره شایعه جدایی خداداد عزیزی از این تیم افزود: چنین چیزی صحت ندارد و خداداد با قدرت به کارش در تیم سیاه جامگان ادامه می دهد. از زمانی که خداداد به کادر فنی تیم ملحق شده نظم و انضباط خاصی بین بازیکنان تیم ایجاد شده است.
 
مالک تیم فوتبال سیاه جامگان با اشاره به بازی حساس این تیم مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است و از لحاظ روحی و روانی انگیزه فراوانی در بین اعضای تیم وجود دارد تا در مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ و نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بازی خوب و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارند.امیدوارم با درایت کادر فنی و بازیکنان تیم بتوانیم در این بازی دشوار به پیروزی برسیم تا وضعیت مان را در جدول بهبود بخشیم.

وی درباره وضعیت سرمربی این تیم گفت: اکنون سرمربی در تیم ما وجود ندارد، خداداد به عنوان مدیر فنی مسئولیت تیم را برعهده دارد. در رابطه با انتخاب سرمربی هم باید بگویم در این فکر هستیم تا در نیم فصل تکلیف سرمربی سیاه جامگان را مشخص کنیم.

مالک تیم سیاه جامگان درباره حمایت های وزیر ورزش از بخش خصوصی اعلام کرد: امیدوارم دولت از بخش خصوصی حمایت کند چون اگر شرایط این گونه باشد دیگر هیچکس در این فوتبال هزینه نخواهد کرد.

عباسی در پایان درباره انتخاب نام باشگاه برای سیاه جامگان خاطر نشان کرد: در حال حاضر اتفاق خاصی رخ نداده است و قرار است با نام سیاه جامگان در مسابقات شرکت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار