یورو ۲۰۲۴ پایان عصر درخشان تونی کروس در جهان فوتبال

تونی کروس از تصمیم خودش برای خداحافظی از جهان فوتبال پس از پایان رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ خبر داد.

تونی کروس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد: پس از پایان رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ و در ۳۴ سالگی از جهان فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

در ما‌های اخیر اخبار زیادی در خصوص تمدید قرارداد تونی کروس با رئال مادرید برای حداقل یک فصل دیگر منتشر شد، اما کروس در نهایت تصمیم گرفت پس پایان یورو ۲۰۲۴ آخرین ایستگاه دوران درخشان حرفه‌ای خود، از فوتبال خداحافظی کند.

او در پیامی خطاب به هواداران رئال مادرید نوشت: ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۴ روز معرفی من در رئال مادرید بود روزی که زندگی من را تغییر داد. زندگی من به عنوان یک فوتبالیست ، اما به ویژه به عنوان یک انسان. این شروع فصل جدیدی در بزرگترین باشگاه جهان بود. پس از ۱۰ سال، این فصل از زندگی من به پایان می‌رسد. هرگز آن دوران موفق را فراموش نمی‌کنم! به ویژه از همه کسانی که با قلبی باز از من استقبال کردند و به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم. به خصوص مایلم از شما مادریدیستایی‌های عزیز به خاطر محبت و حمایتتان از روز اول تا آخرین روز تشکر کنم.

این تصمیم به این معنی است که دوران حرفه‌ای من به عنوان یک فوتبالیست در تابستان امسال پس از یورو ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید. همانطور که همیشه گفته‌ام رئال مادرید آخرین باشگاه من است و خواهد بود. خوشحال و مفتخرم که در ذهنم زمان مناسبی برای تصمیمم پیدا کردم. جاه طلبی من همیشه این بود که کارم را در بالاترین سطح به پایان برسانم. از این لحظه به بعد فقط یک فکر اصلی در ذهنم وجود دارد و هیچ چیز مرا از این موضوع جدا نمی‌کند: بریم برای جام شماره ۱۵ زنده باد رئال مادرید.

باشگاه رئال مادرید نیز بیانیه ای در خصوص خداحافظی تونی کروس از جهان فوتبال منتشر کرد:  در پی خداحافظی تونی کروس او به‌خاطر عملکردش در فوتبال و به‌خاطر اینکه برای این پیراهن همه چیز خود را داد، همیشه در قلب هواداران جای خواهد داشت. باشگاه برای تونی و خانواده‌اش در این مرحله جدید از زندگی، بهترین‌ها را آرزو می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
تونی کروس حیفه بمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
عجب بازیکنی بود