کروس: رئال به من احترام گذاشت

تونی کروس گفت هنوز انگیزه ۱۵ سال پیش را دارد و همچنین رئال مادرید را به دلیل نحوه تمدید قراردادش ستود.

ستاره آلمانی رئال قراردادش را با این تیم برای یک سال دیگر تمدید کرده و تا ۲۰۲۴ به این باشگاه متعهد شده است. او تاکید کرد از آن دست بازیکنان نیست که در پایان حرفه‌شان به تیم‌های کوچک ملحق می‌شوند و برای بردن جام نمی‌جنگند.

- تمدید قرارداد با رئال

احساس می‌کردم کار درستی است. در حقیقت دوست دارم به باشگاه به خاطر نحوه مدیریت کارها و آماده کردن قرارداد تبریک بگویم. او از همان اول یک چیز را خیلی واضح گفت: نمی‌خواهم اینجا را ترک کنم. مطمئن نیستم می‌خواهم یک سال دیگر بازی کنم یا نه، اما این جا را ترک نمی‌کنم.

البته باشگاه باید مسائل مهمی را در ذهن می‌داشت: فرض کند که من از اول ژانویه اجازه دارم با یک باشگاه دیگر وارد مذاکره شوم (بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود، می‌توانند در ژانویه با سایر باشگاه‌ها وارد مذاکره شوند). باشگاه می‌توانست در این زمینه من را زیر فشار زیادی بگذارد.

باشگاه در سال جدید خیلی خوشحال بود که من گفته بودم: قرار نیست باشگاهم را عوض کنم. شما این امنیت را دارید که من جایی نمی‌روم. اما قبل از آن هم باشگاه من را زیر فشار نگذاشته بود. آن‌ها به من احترام گذاشتند.

- انگیزه‌های کروس

در این چند ماه گذشته که در مراحل حذفی بازی می‌کردیم، دیدم که هنوز شور و اشتیاق لازم را دارم. هنوز دوست دارم در این نوع مسابقات بازی کنم. حالا در آینده می‌بینیم که باز هم این انگیزه را دارم یا نه، ولی الان هنوز اشتیاق 15 سال پیش را برای بردن این دست مسابقات و جام‌ها را دارم. هنوز از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم. هنوز از فشاری که به آدم وارد می‌کند، لذت می‌برم. من از آدم‌هایی نیستم که می‌توانند بروند یک جای دیگر و در حالی که چیزی برای بردن ندارند، برای رده هفتم و هشتم بازی می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار