درخواست ۶۱ هزار عضو باشگاه اتلتیکومادرید برای تغییر لوگو

ده‌ها هزار نفر از هواداران و اعضای باشگاه اتلتیکومادرید از مدیران این باشگاه تقاضا کرده‌اند که نماد رسمی روخی بلانکو را به حالت قبلی آن برگردانند.

میزان درخواست‌ها برای تغییر لوگوی باشگاه اتلتیکومادرید به حدی رسید که مدیران باشگاه مجاب شدند که این طرح را به همه‌پرسی بگذارند.

از زمان مطرح شدن بحث تغییر لوگوی باشگاه اتلتیکومادرید و بازگشت آن به طرح سابق، تاکنون بیش از ۶۱ هزار تن از ۱۳۸ هزار و ۴۷۷ عضو باشگاه در یک نظرسنجی موافقت خود را با این موضوع نشان داده‌اند (۴۴ درصد). این در حالی است که پیش از این گروهی از بازیکنان و حتی سرمربی تیم دیه‌گو سیمئونه نیز مستقیم یا غیرمستقیم نسبت به رخ دادن این اتفاق ابراز تمایل کرده‌اند. این گروه شامل افرادی همچون کوکه، گابی، تورس، سیمئونه، اوبلاک، خیمنس، ساویچ و. می‌شود.

باشگاه اتلتیکومادرید سال ۲۰۱۶ همزمان با نقل مکان از ورزشگاه سابق خود (ویسنته کالدرون) به ورزشگاه جدید (واندا متروپولیتانو) اعلام کرد که در لوگوی خود تغییراتی را ایجاد می‌کند. این تغییر، اما در میان هواداران تیم قرمزوسفیدپوش شهر مادرید بازخورد چندان مثبتی نداشت و با وجود رنگ و لعاب بیشترش آن‌ها همان لوگوی قبلی را ترجیح داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار