عباسی:خداداد می تواند به عنوان سرمربی در سیاه جامگان فعالیت کند

مالک تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:در مجموع بازی خوبی را از تیم های سیاه جامگان و استقلال خوزستان در این مسابقه شاهد بودیم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد بازی تیم فوتبال سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: تعطیلی‌ به‌ وجود آمده در کیفیت بازی تیم‌ ما بسیار تأثیرگذار بود به همین دلیل نتوانستیم بازی همیشگی مان را مقابل آبی های خوزستان انجام دهیم. در مجموع بازی خوبی را از هر دو تیم در این مسابقه شاهد بودیم و توانستیم یک امتیاز با ارزش را از اهواز با خودمان به مشهد ببریم.عملکرد بازیکنان در این دیدار نیز راضی کننده بود.

وی ادامه داد: کسب این تساوی برای ما رضایت‌بخش است. با تیم قهرمان فصل گذشته بازی داشتیم و می‌دانستیم کار سختی پیش‌رو داریم. آنها فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما خط دفاع و دروزاه‌بان ما عملکرد خوبی در این دیدار داشتند.

وی درباره احتمال سرمربیگری خداداد در نیم فصل دوم در تیم سیاه جامگان اظهار داشت: از زمانی که خداداد به جمع کادر فنی تیم سیاه جامگان اضافه شده است آرامش خوبی بر تیم ما حاکم شده است.از عملکرد وی در این چند مسابقه اخیر رضایت داریم در صورت تمایل خداداد می تواند از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی به فعالیتش در مشکی و قرمز پوشان مشهدی ادامه دهد.

وی درمورد بازی در استادیوم غدیر بدون حضور تماشاگران یاد آور شد: تماشاگران باید یکسری مسائل جانبی را در فوتبال رعایت کنند تا محروم نشوند البته این موضوع ریشه‌دار است و مسائل زیادی را می‌توان در مورد آن مطرح کرد و راه‌های زیادی وجود دارد که باید روی آن کار کرد. انتظار ما از تماشاگران باید در قبال چیزهایی باشد که به آنها داده‌ایم. روی این مسائل آن‌طور که باید برنامه‌ریزی و تلاش نمی‌شود تا شرایط حاکم بهتر شود.امیدوارم مسئولان به جای منع حضور تماشاگران در استادیوم ها جرائم دیگری را برای باشگاه های متخلف لیگ برتری در نظر بگیرند.ازطرفی نبود تماشاگران خون گرم اهوازی باعث شد تا بازیکنان با خیالی آسوده تر بازی شان را انجام دهند.داوری در این بازی مشکلی نداشت و توانست کارش را به نحو احسن انجام دهد.

مالک تیم فوتبال سیاه جامگان درخصوص انتخاب نام برای این تیم اعلام کرد: هیچ اتفاقی نیفتاده کماکان با همان نام سیاه جامگان در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

عباسی درپایان با اشاره به بازی هفته بعد این تیم مقابل صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: این تیم تاکنون نتایج خوبی را در لیگ شانزدهم کسب کرده است به طور حتم بازی دشواری را مقابل این تیم در مشهد خواهیم داشت.البته لازم به ذکر است چون بازی در مشهد و با حضور پر شور تماشاگران مان برگزار می شود محکوم به برد در این دیدار هستیم تا بتوانیم جایگاه خودمان را در جدول رده بندی لیگ ارتقا دهیم، تا در ادامه فصل بازیکنان با انگیزه بهتری مقابل حریفان به میدان بروند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار