مالک سیاه جامگان:

هدف ما کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی است

عباسی گفت: ذوب آهن در این فصل نتایج مناسبی را کسب کرده است، بازیکنان انگیزه بالایی دارند و به دنبال کسب سه امتیاز بازی مقابل ذوب آهن است.

هدف ما کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی استمحمدرضا عباسی درگفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد بازی هفته شانزدهم سیاه جامگان مقابل ذوب آهن بیان کرد: پس از شکست مقابل تیم پرسپولیس در تهران انگیزه بازیکنان و کادر فنی تیم برای پیروزی بر ذوب آهن افزایش یافته و امیدوارم در بازی روز جمعه بازیکنان بتوانند با انجام یک بازی زیبا تیم ذوب آهن را مغلوب کنند.

وی ادامه داد: تیم ذوب آهن در این فصل نتایج مناسبی را کسب کرده است و با توجه به اینکه این بازی در ورزشگاه فولادشهر و با حضور تماشاگران این تیم برگزار می شود،به طور حتم تمام تلاشش را می کند تا از این مسابقه پیروز خارج شود، جایگاهش را در جدول رده بندی لیگ برتر ترقی دهد.

مالک سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که این تیم در پایان لیگ چه رتبه ای را کسب خواهد کرد، خاطرنشان کرد: هدف امسال ما کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی است. با بازیکنانی که در تیم داریم اگر بدشانسی نیاوریم می توانیم جزو 9 تیم برتر لیگ برتر امسال باشیم.

وی درباره کیفیت بازیکنان جذب شده در نیم فصل نیز بیان کرد: بازیکنانی که در نیم فصل هستند در سطح مشخصی از کیفیت قراردارند و قطعا مانند اول فصل شاهد بازیکنان ستاره نیستیم، مگر اینکه به هر دلیلی بازیکنی آزاد باشد که ما نیز تمام سعی خود را کردیم تا بهترین‌ها را جذب کنیم.
 
مالک باشگاه سیاه جامگان تصریح کرد: شاید فقط یک بازیکن دیگر به تیم اضافه شود و احتمالا در پست فوروارد باشد، البته باید دید در چه سطحی است زیرا اگر عملکردش در سطح بازیکنان فعلی تیم باشد نیازی به جذب آن نداریم.

عباسی درباره وضعیت سعید دقیقی گفت: سعید دقیقی فعلا گفته‌ایم سر تمرین بیاید، چون در دو باشگاه بازی کرده، جایی دیگر نمی‌تواند برود و از عزیزی خواهش کردیم که وی را در تیم نگه دارد.
 
وی درباره بودجه و بحث مالی تیم نیز تصریح کرد: تامین منابع تیم به صورت شخصی است و تلاش می‌کنیم بهبود یابد، با چند حامی مالی صحبت شده اما هنوز هیچ یک از این شرکت ها برای امضای قرارداد به طور رسمی اقدام نکرده اند.
 
عباسی با اشاره به اینکه تیم سیاه جامگان هنوز اجازه بازی در در ورزشگاه امام رضا(ع) را ندارد، اظهار کرد: مستقیم با آستان قدس صحبت نکرده‌ایم اما از شهردار خواستیم که وارد مذاکره شود اما تا افتتاح رسمی استادیوم نمی‌توان کاری کرد و افتتاح نیز باید با برگزاری بازی ملی باشد.امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که دو تیم فوتبال استان خراسان با توجه به مسافت دور ورزشگاه ثامن بتوانند بازی های شان را در استادیوم امام رضا(ع) برگزار کنند تا تماشاگران فوتبال دوست استان خراسان با فراغ بیشتری برای دیدن بازی تیم محبوب شان به استادیوم بیایند.

 وی درپایان درباره عملکرد تیم سیاه جامگان در این فصل تاکید کرد: عملکرد تیم سیاه جامگان نسبت به فصل گذشته بهتر بوده است، زیرا در لیگ پانزدهم تا نیم فصل اول موفق به کسب 9 امتیاز شده بودیم این در حالی است که طبق اهداف از پیش تعیین شده تیم ما تاکنون 14 امتیاز را بدست آورده است، پس می توان نتیجه گرفت که عملکرد تیم ما در لیگ شانزدهم قابل قبول بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.