عباسی: داور در توقف سیاه جامگان مقابل گسترش تاثیرگذار بود

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: داور بازی سیاه جامگان و گسترش یک پنالتی برای ما نگرفت و این موضوع در از دست دادن سه امتیاز تاثیرگذاشت.

محمد عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های سیاه جامگان و گسترش فولاد اظهار داشت: هرچند بازیکنان سیاه جامگان در نیمه اول به هیچ وجه  فوتبال خوبی بازی نکردند اما در نیمه دوم کاملا نسبت به حریف برتر بودند و می توانستند از موقعیت های خود به شکل بهتری استفاده کنند. البته نباید از کنار عملکرد خوب گسترش فولاد هم بی تفاوت گذشت.
 
وی درباره قضاوت مهدی سیدعلی در این بازی گفت:  داور انسان است و هر انسانی جایز الخطا است اما اعتقاد دارم سیدعلی پنالتی سیاه جامگان را در این بازی نگرفت و این موضوع دراین که ما  سه امتیاز بازی را از دست بدهیم، تاثیرگذار بود. با این وجود عملکرد داور دیدار امروز را مثبت می بینم.
 
عباسی درباره عملکرد "گوران یرکوویچ" مهاجم صربستانی سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد تصریح کرد: یرکوویچ عملکرد خوبی در نخستین بازی خود برای سیاه جامگان ثبت کرد. وی یک گل به ثمر رساند و چند باری در موقعیت گلزنی قرار گرفت.  شک ندارم یرکوویچ در ادامه لیگ به تیم ما کمک زیادی می کند.
 
وی درمورد دیدار بعدی سیاه جامگان مقابل صبا بیان کرد: بازی بسیار حساسی را مقابل صبا پیش رو داریم. درصورتی که در این دیدار موفق به پیروزی شویم، از صبا فاصله می گیریم و این امر در ادامه لیگ به ما کمک زیادی می کند.
 
مالک باشگاه سیاه جامگان در پایان خاطرنشان کرد: باید از زحمات فتاحی و کرامتی برای برگزاری دیدار سیاه جامگان و گسترش فولاد تشکر کنم. آن ها حتی پارو دست گرفته و زمین ورزشگاه ثامن الائمه را برف روبی کردند. امیدوارم اجر این کار خود را از امام رضا(ع) بگیرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
برو با این تیمت میخوای همه بازیها رو بهتون برد بدن که دست از سر داوری برداری والا همش میگن داوری مشکل داشت همه تیمها از داوری دارن ضربه میخورن هیچی نمیگن مگه فقط شمایید بیا برو وسط زمین بشین تیمو بکش بیرون شاید نتیجه داد مثل بازی با فولاد واقعااین تیم تو لیگ برتر آبروریزیه اسم خودشونو گذاشتن تیم برو جمع کن کاسه کوز ه اتو تو لیگ اضافه اید ان شالله ساله دیگه دسته 1
آخرین اخبار