عباسی:بازی با گسترش فولاد همیشه برای ما خوب بود/ انگیزه بازیکنان نسبت به قبل بیشتر شده است

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت:فردا بازی سختی مقابل گسترش فولاد داریم اما اگر بازیکنان مثل بازی با فولاد با انگیزه باشند،می توانیم به هدف برسیم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی فردا تیم سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد تبریز بیان کرد:خدا را شکر می کنیم که در بازی قبلی یک امتیاز با ارزش را کسب کردیم آنها ،تیم خوبی دارند و خطرناک هم هستند.
 
وی اظهار داشت: فراز کمالوند هر جا بوده خوب عمل کرده است. در مجموع باید گفت دیدار فردا(شنبه )سخت خواهد بود و اگر بازیکنان ما خوب تمرکز کنند به هدف شان می رسند.
 
مالک باشگاه سیاه جامگان در ادامه تصریح کرد: فردا بازی سختی مقابل گسترش فولاد داریم اما اگر بازیکنان مثل بازی با فولاد،سایپا با انگیزه باشند، می توانیم به هدف برسیم.این را هم نباید فراموش کرد بازی با گسترش فولاد همیشه برای ما خوب بوده است چرا که همواره توانسته ایم این تیم را در تبریز و مشهد با ارائه بازی هوشمندانه بازیکنان مان به چالش بکشانیم.

عباسی درمورد خبر لغو برگزاری دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و گسترش‌فولاد که قرار است امروز برگزار شود، اظهار کرد: با توجه به برف سنگین مشهد و البته پیش‌بینی‌های هواشناسی در رابطه با احتمال زیاد بارش برف در مشهد ناظر داوری تصمیم گرفت که این بازی را به روز دیگری موکول کند.

وی افزود: تیم سیاه‌جامگان زیر نظر خداداد عزیزی تمرینات خود را در روزهای اخیر برگزار کرده است و می‌دانیم که هواداران مشکی‌پوشان خراسان در بازی فردا تیم محبوب خود را تنها نخواهند گذاشت.

عباسی با اشاره به حل نشدن مشکلات مالی این تیم گفت:در حال حاضر پسرم به شدت پیگیر مشکلات مالی تیم است تا بتواند هر چه زودتر با برطرف شدن این موضوع مقداری از مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کند تا اعضای تیم در ادامه فصل با انگیزه بیشتری در بازی های سیاه جامگان به میدان بروند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار