بازیکنان سیاه جامگان هفته آینده پولدار می شوند/خداداد در انتظار معجزه!

قرار است مسئولان باشگاه سیاه جامگان بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کنند اما تکلیف مطالبات خداداد عزیزی و دستیارانش در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بازیکنان سیاه جامگان هفته آینده پولدار می شوند/ خداداد در انتظار معجزه!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حضور خداداد عزیزی در تیم فوتبال سیاه جامگان وی به مسئولان این باشگاه تذکر داد در صورتی که ظرف مدت 25 روز بخشی از مطالبات بازیکنان سیاه جامگان پرداخت نشود، مجبور است مانند فرهاد کاظمی با این تیم قطع همکاری کند.

بر همین اساس مالک باشگاه سیاه جامگان با جدی گرفتن تذکر خداداد، حدود 10 تا 20 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان تیم را پرداخت کردند.

البته شنیده می شود قرار است باشگاه سیاه جامگان هفته آینده بخش قابل توجهی از مطالبات مالی بازیکنان خود را پرداخت کند تا آن ها با انگیزه بیشتری در ادامه رقابت های لیگ برتر شرکت کنند.

این درحالی است که کادرفنی فعلی سیاه جامگان مانند مربیان قبلی این تیم حتی یک درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده اند. حال باید منتظر ماند و دید آیا خداداد عزیزی و دستیارانش هم شامل لیست پرداختی های باشگاه می شوند یا خیر؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار