بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان:جدال فردا با صبا یک نبرد تمام عیار است

محسن آذرباد گفت:جدال فردا مقابل صبای قم به نوعی یک جنگ تمام عیار برای بقاء در لیگ برتر است.

محسن آذرباد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درمورد دیدار سیاه جامگان مقابل صبای قم بیان کرد:هر دو تیم در دیدار فردا نیاز به سه امتیاز دارند و مسابقه مقابل صبا سخت‌تر از دیدار مقابل تراکتورسازی است. فردا تلاش می‌کنیم تا با پیروزی در این دیدار جایگاه مان را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم،به نظر من جدال با صبای قم به نوعی یک جنگ تمام عیار برای بقاء در لیگ برتر است.

وی ادامه داد: بازی فردا برای ما حیاتی و مهم است و می‌خواهیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. در پنج بازی دور برگشت واقعا خوب بازی کردیم. تیم صبای قم با حضور سرمربی فهیم و باتجربه‌ای چون صمدمرفاوی در نیم فصل دوم نتایج بهتری را نسبت به نیم فصل نخست کسب کرده است، آنها در هفته های گذشته دو پیروزی ارزشمند مقابل تیم های پیکان و ذوب آهن بدست آوردند و به همین دلیل از روحیه بالایی برای پیروزی در دیدار فردا مقابل ما برخوردار هستند.

هافبک تیم فوتبال سیاه جامگان در ادامه تصریح کرد:فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی خود را در پیش داریم، چون صبای قم بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای دارد. آنها تیم خوبی دارند که استحقاق‌شان اینجای جدول نیست.ما باید در قم بازی کنیم که این موضوع شرایط را برای ما سخت می‌کند. به هر حال زمین در شرایط قم خاص است و همانطور که گفتم فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی خود را در پیش داریم صبای قم برای بقا در لیگ می‌جنگد و کسب امتیازها برایش اهمیت دارد.

آذرباد در پایان در مورد شانس ماندگاری سیاه جامگان در لیگ گفت:من این قول ویژه را به مردم خوب مشهد می دهم که تمام سعی مان را می کنیم تا سیاه جامگان را در لیگ برتر نگه داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار