شفیعی:بازیکنان و کادر فنی به هر بازی به عنوان فینال نگاه می‌کنند

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:فکر نمی‌کنم صبا مقابل ما تخریبی بازی کند،به دنبال کسب سه امتیاز خانگی است.

مرتضی شفیعی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درمورد بازی هفته آینده سیاه جامگان مقابل صبای قم بیان کرد: صبا،همیشه صبا است و نتیجه هفته گذشته آنها ملاک ما نخواهد بود. همانطور که گفتم به دنبال بازی خوب در کنار کسب نتیجه هستیم.
 
وی ادامه داد:فکر نمی‌کنم صبا مقابل ما تخریبی بازی کند. فوتبال امروز این طور است که هم در حمله خوب باشید هم در دفاع. هر بازی شیوه خاص خودش را دارد. صبایی ها جلوی ذوب آهن با آن شیوه بازی کردند و شاید مقابل ما از شیوه دیگری استفاده کنند به خصوص که مقابل ما هجومی هستند چون سه امتیاز را می‌‌خواهند. این سه امتیاز برای صبا واقعا مهم است. صبا به دنبال نتیجه گرفتن است و با این دیدگاه به دیدار ما می‌آید.
 
شفیعی در ادامه تصریح کرد: ما قطعاً با برنامه مقابل صبا ظاهر می‌شویم. بازی پنجشنبه هم در دست خودمان است. اگر دوندگی و تمرکز خوبی داشته باشیم، می‌توانیم با امتیاز به مشهد برگردیم.هم‌اکنون بازیکنان و کادر فنی به هر بازی به عنوان فینال نگاه می‌کنند و باید تک تک بازی‌ها را برنده شویم.
 
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان درباره عملکرد یرکویچ گفت:یرکویچ به تازگی به تیم ما ملحق شده از نظر فنی بازیکن خوبی است،تنها به زمان نیاز دارد تا بتواند با سایر بازیکنان تیم هماهنگ شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار