همامی:یک امتیاز با ارزش کسب کردیم/ دیدار با صبا یک بازی 6 امتیازی محسوب می شود

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت:خوشبختانه با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند،توانستیم یک امتیاز با ارزش این دیدار را کسب کنیم.

 مسعود همامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد تساوی تیم سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد تبریز بیان کرد:خوشبختانه در هوای سرد مشهد با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند توانستیم با گل دقایق پایانی گوران یرکویچ بازی را به تساوی بکشانیم و یک امتیاز با ارزش این دیدار را کسب کنیم.
 
وی ادامه داد:بازی خوبی بود و با توجه به شرایط روحی و روانی و جایگاه‌مان در جدول طبیعی بود که این بازی اینگونه پیش برود. موقعیت‌های خوبی در بازی داشتیم که به مسائل روحی و روانی مان برمی‌گردد. در نیمه اول آنها گل زدند و ما در نیمه دوم گل مساوی را زدیم و نتیجه بازی عادلانه بود، موقعیت‌های ما با موقعیت‌های گسترش برابر بود و اگر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم برنده شویم.
 
دروازه بان تیم سیاه جامگان درباره عملکردش در این دیدار گفت: در اینباره بهتر است مربیان تیم اظهارنظر کنند،البته در چند صحنه با عکس العمل های به موقع توانستم از به ثمر رسیدن گل های بعدی گسترش جلوگیری کنم.درمجموع عملکردم در این مسابقه رضایت بخش بود.
 
همامی با اشاره به دیدار سخت این تیم مقابل صبای قم در هفته آینده لیگ برتر گفت:دیدار با صبا یک بازی 6 امتیازی برای ما محسوب می شود،چرا که برنده این رقابت تا حدود زیادی می تواند به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد.امیدوارم با کسب سه امتیاز این بازی اختلاف امتیازی مان را با شاگردان مرفاوی به 4 برسانیم تا در ادامه بازی های لیگ با انرژی بیشتری دیدارهای مان را دنبال کنیم.
 
وی در پایان درباره داوری این دیدار گفت:داور متاسفانه در اواخر نیمه نخست از اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم ما خودداری کرد.در بقیه صحنه ها قضاوت متعادلی را از وی شاهد بودیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار