همامی: لحظه‌ها در فوتبال نتیجه را تعیین می‌کنند/ میثاقیان مربی با تجربه و با شخصیتی است

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: لحظه‌ها در بازی نتیجه را تعیین می‌کنند و ممکن است هر لحظه شاهد تغییر نتیجه باشیم.

همامی:لحظه‌ها در بازی نتیجه را تعیین می‌کنند/میثاقیان از لحاظ فنی و شخصیتی یک مربی خوب استمسعود همامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد دیدار روز جمعه سیاه جامگان مقابل سپاهان بیان کرد: برای هر دو تیم کسب سه امتیاز این دیدار بسیار حائز اهمیت است، هم ما و هم سپاهان به دنبال کسب پیروزی در این دیدار هستیم‌.

وی افزود: از شروع فصل تا به حال بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم و بازی به بازی پیشرفت کرده‌ایم. دوست داریم در این زمینه پیشرفت بیشتری هم داشته باشیم.ایده‌آل ما انجام بازی زیباست و مطمئناً در بازی با سپاهان نیز از هدفمان انجام یک بازی زیبا خواهد بود. امیدوارم بتوانیم مقابل سپاهان که یک تیم خوب و قدرتمند است خلاقانه و خوب بازی کنیم.

همامی در ادامه تصریح کرد: لحظه‌ها در بازی نتیجه را تعیین می‌کنند و ممکن است هر لحظه شاهد تغییر نتیجه باشیم اما امیدوارم بتوانیم مقابل سپاهان با یک بازی فداکارانه سه امتیاز را کسب کنیم و به جدول برگردیم و هر بازیکنی که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد بتواند به خوبی کار را پیش ببرد.

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان درباره اکبر میثاقیان گفت: میثاقیان از لحاظ فنی و شخصیتی یک مربی خوب است. او کار سختی در سیاه جامگان دارد ولی امیدوارم نتیجه بگیرد تا هواداران مشهدی هم خوشحال شوند.  میثاقیان را دوست دارم و خیلی خوشحالم که سرمربی تیممان شده است. وی مربی دفاعی نیست و بر نظم تیمی و سازماندهی تأکید ویژه‌ای دارد، فکر نمی‌کنم تفکرات مطلق دفاعی داشته باشد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه با درایت مسئولان باشگاه مطالبات بازیکنان در زمان مناسبی پرداخت شد و همین عامل می تواند انگیزه بازیکنان را چند برابر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار