دروازه بان تیم سیاه جامگان:

برد برابر ماشین 6 امتیازی است / از محرومیت خداداد متاثرم

ناصری گفت: دیدار دشواری برابر تیم فوتبال ماشین سازی درپیش داریم این دیدار برای ما حکم 6 امتیاز را دارد.

محمدناصری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد بازی حساس این تیم مقابل ماشین سازی در هفته چهاردهم لیگ برتر بیان کرد: دیدار دشواری برابر تیم فوتبال ماشین سازی در پیش داریم این دیدار برای ما حکم 6 امتیاز را دارد و برد در این دیدار باعث می شود تا حدودی وضعیت تیم در جدول رقابتهای لیگ سروسامان یابد. تیم ماشین سازی از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می برد . امیدوارم با همه توان وحمایت همه جانبه هواداران بتوانیم با کشب سه امتیاز ماشین سازی را پشت سر گذاریم.

وی بااشاره به رفع آسیب دیدگی ناحیه سر که در بازی مقابل پیکان تهران بوجود آمده بود گفت: خدا را شکر هیچ مصدومیتی نداشته و با آمادگی کامل برای دیدار برابر ماشین سازی به میدان می روم ،تا بتوانم در موفقیت تیمم موثر باشم.

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان باتوجه به حضور مسعود همامی دروازه بان فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز در این تیم عنوان کرد : از حضور مسعود همامی در تیم بسیار خوشحالم و امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم در پیشرفت و موفقیت سیاه جامگان تاثیر بسزایی داشته باشیم.

ناصری با پرداختن به محرومیت 2 جلسه ایی خداداد عزیزی مدیر فنی تیم سیاه جامگان گفت: از اتفاق پیش آمده محرومیت خداداد عزیزی متاثرم از زمانی که وی به سیاه جامگان آمده زحمات زیادی را برای این تیم متحمل شده و تلاش همه بازیکنان سیاه جامگان این است با برد در این دو دیدار پایانی نیم فصل بتوانیم از زحمات عزیزی مدیر فنی تیم به نحوی قدردانی کنیم.

وی در پایان یادآور شد: از هواداران فوتبال دوست مشهدی تقاضا دارم که تیم شهرشان را در دیدار روز جمعه تنها نگذارند و با حضورشان انگیزه بازیکنان تیم را برای برد در برابر ماشین سازی افزایش دهند، زیرا هواداران یار دوازدهم تیم محسوب می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار