مربی سیاه جامگان:

گسترش فولاد تیم قابل احترامی است

مرتضی شفیعی گفت: گسترش فولاد تیم قابل احترامی است و ما برای کسب 3 امتیار با تمام قوا به میدان می رویم.

مرتضی شفیعی در گفت و گو با خبرنگار گروه فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد دیدار تیم سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد بیان کرد: در مقابل گسترش فولاد به هر سه امتیاز این دیدار نیاز داریم و تلاش می کنیم به همراه انجام بازی خوب، نتیجه خوبی را نیز کسب کنیم.
 
وی ادامه داد:گسترش از تیم های خوب و آماده لیگ برتر است از این رو تلاش و کوشش کردیم بازیکنان تیم را از نظر روحی و روانی آماده کنیم تا برابر این تیم شرایط خوبی داشته باشیم.
 
شفیعی با اشاره به نتایج ضعیف این تیم در سال جاری اظهار کرد: تمام تلاش خود را انجام می دهیم و روی روحیه بازیکنان تیم کار می کنیم تا به جایگاه واقعی و آنچه که در شان تیم سیاه جامگان است دست یابیم.
 
وی در ادامه درمورد تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: گسترش فولاد تیم قابل احترامی است. چاره‌ای جز برد نداریم و باید نتیجه بگیریم، هرنتیجه ای به غیر از برد در این دیدار موجب می شود تا وضعیت مان در جدول خراب ترشود. بنابراین با تمام قوا برای گرفتن 3 امتیاز به میدان می‌رویم.
 
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان با اشاره به بازی سخت هفته آینده این تیم مقابل صبای قم گفت: با تیم پرقدرتی بازی داریم که همانند سیاه جامگان جزو تیم های فانوس به دست محسوب می‌شود. این مسابقه بیرون از خانه یک بازی شش امتیازی برای ما محسوب می‌شود.
 
شفیعی در پایان درباره جذب یرکویچ عنوان کرد:یرکویچ بازیکن خوبی محسوب می شود، درصورتی که به آمادگی لازم دست پیدا کند شک نداشته باشید می تواند گره گشای مشکلات تیم باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار