سیاه جامگان باشگاهی بزرگ و حرفه‌ای است؛

ناصری:صبا تیم قابل احترامی است،اما پیروزی از آن ما است

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:صبا تیم خوبی است اما به هر حال ما به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم.

محمدناصری در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درمورد بازی سیاه جامگان مقابل صبای قم در هفته بیست و یکم لیگ برتر بیان کرد: این بازی برای ما یک دیدار معمولی مانند همه بازی‌های دیگر است که بیشتر از سه امتیاز ندارد. با این وجود، ما با همان ذهنیتی که در سایر دیدارهای مان داریم به مصاف صبای قم می‌رویم و تلاش می‌کنیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم.  
 
وی ادامه داد: می‌خواهیم هر طور که شده از ورزشگاه یادگار امام با امتیاز بیرون بیاییم. مقابل صبا ابتدا به‌ دنبال این هستیم که بازی خوب و جانداری ارائه کنیم و در مرحله دوم، از این تیم امتیاز بگیریم.
 
دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان درباره تیم صبای قم گفت:بازی بسیار سختی است. طرح و برنامه لازم را برای این بازی داریم و با طرح و برنامه مقابل صبای قم بازی می‌کنیم. ما می‌دانیم با تیم خوبی بازی داریم.
 
وی در ادامه درمورد بازی هفته بعد مقابل تراکتورسازی گفت:فعلا تمرکزمان روی بازی با صبا است و بعد از آن به دیدار با تراکتورسازی فکر می کنیم ما مرحله به مرحله جلو می رویم. بازی با صبا حساس و 6 امتیازی است و ان شاالله با تمرکز کامل می رویم تا در ورزشگاه یادگار امام حریف مان را شکست دهیم.
 
عضو تیم سیاه جامگان با اشاره به حمایت نکردن مسئولان استان خراسان از این تیم گفت:امیدوارم مسئولان استان خراسان تا دیر نشده از تیم شهرشان حمایت کنند تا بتوانیم همانند سال گذشته سهمیه استان مشهد را در لیگ برتر فوتبال حفظ کنیم.
 
ناصری در پایان تصریح کرد: سیاه جامگان باشگاهی بزرگ و حرفه‌ای است. هر سال نسبت به فصل گذشته رتبه‌مان بهتر می‌شود. امسال نیز مطمئن باشید نسبت به فصل گذشته می‌توانیم رتبه بهتری کسب کنیم، چون بازیکنان مان پتانسیل بالایی دارند و می‌توانند در پایان فصل یک رتبه تک رقمی کسب کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار