ناصری:به سقوط فکر نمی کنیم/مستحق تساوی نبودیم

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:در روزی که ما مستحق تساوی نبودیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم و از این بابت ناراحتم اما به تیم سپاهان به خاطر این تساوی تبریک می‌گویم.

محمدناصری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درمورد نتیجه تساوی سیاه جامگان مقابل پیکان بیان کرد: در روزی که ما مستحق تساوی نبودیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم و از این بابت ناراحتم اما به تیم سپاهان به خاطر این تساوی تبریک می‌گویم.
 
وی افزود: امروز توانستیم کارهای فنی را به خوبی در زمین پیاده کردیم و به یک امتیاز برسیم. این امتیازها می‌تواند ما را به روزهای خوب بازگرداند. امتیازهای زیادی در نیم فصل نخست از دست دادیم اما در سال جدید می‌خواهیم این امتیازها را جبران کنیم.
 
ناصری در ادامه تصریح کرد: ما حتی در مقطعی که می‌باختیم هم به سقوط فکر نمی‌کردیم. با اعتماد بین مدیران، بازیکنان و مربیان تیم، می‌توانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم.چندین موقعیت را در این بازی به راحتی هر چه تمام تر از دست دادیم و متاسفانه فکر می کنم گل سپاهان هم خطا بود.
 
دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان خاطر نشان کرد: برخلاف جریان بازی یک گل دریافت کردیم و پس از آن نیز هر کاری که کردیم، نتوانستیم جبران کنیم. فرصت‌های زیادی داشتیم تا به بازی برگردیم، اما نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. در نیمه دوم می‌توانستیم به گل برسیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار