ناصری:شرایط تیم ما برای بازی با صنعت نفت عالی است/از لحاظ فنی در شرایط خوبی به سر می‌بریم

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت:شرایط تیم ما برای بازی با صنعت نفت عالی است و به دنبال این هستیم تا مثل دیدارهای قبل‌مان دست پر زمین مسابقه را ترک کنیم.

محمدناصری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره دیدار سیاه جامگان مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد:بازی با استقلال خوزستان را فراموش کرده و تمام تمرکز‌مان را روی بازی با صنعت نفت آبادان قرار داده‌ایم. شاگردان کریمی با تساوی که مقابل ذوب آهن کسب کردند به آرامش رسیدند و مطمئنا آنها همه انرژی خود را روی بازی روز جمعه گذاشته‌اند تا پیروز از زمین مسابقه خارج شوند.
 
وی افزود: به این بازی به عنوان یک فینال نگاه می‌کنیم. شرایط تیم ما برای بازی با صنعت نفت عالی است و به دنبال این هستیم تا مثل دیدارهای قبل‌مان دست پر زمین مسابقه را ترک کنیم.آبادانی ها خوب بازی می کنند و بازی سخت برابر آنها داریم. باید تمام چیزهایی که داریم را روی زمین ارائه کنیم. ما روی نقاط ضعف و قوت آنها کار می کنیم تا پیروز شویم.
 
ناصری در ادامه تصریح کرد:خدا را شاکریم که از لحاظ فنی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و در اکثر مسابقات هم بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذاریم.بازی خیلی سختی مقابل صنعت نفت داریم چون آبادانی ها در بازی‌های اخیرشان نتایج خوبی را کسب کرده اند و با انگیزه مقابل ما ظاهر خواهند شد ولی ما هم برای کسب 3 امتیاز مقابل این تیم بازی می‌کنیم.
 
دروازه بان تیم سیاه جامگان در پایان اذعان داشت:شاگردان کریمی در حال حاضر در رده هشتم جای دارند اما ما هم نشان داده‌ایم که به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم. تاکنون نتایج ما مقابل تیم‌هایی مثل استقلال،نفت تهران،استقلال خوزستان و … این موضوع را تایید می‌کند پس در این بازی هم کسی نباید گول جایگاه صنعت نفت را بخورد.امیدوارم در این بازی پیروز شویم تا حد زیادی شرایط مان را در جدول بهتر کنیم.با پاداشی که امروز مدیران باشگاه به بازیکنان دادند با انگیزه ای صد برابر برای کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار