ناصری: انگیزه بازیکنان برای پیروزی زیاد است/ دیگر بازی دشوار و آسان معنا ندارد

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت: یکی از اصلی ترین ابزاری که در دست ما برای بقاء، انگیزه بالای مان در این بازی است.

محمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، درباره دیدار سیاه جامگان مقابل پیکان اظهار داشت: فکر می کنم که سخت‌ترین کار بازی با پیکان تهران است و اگر بتوانیم خودروسازان را شکست دهیم،کار سختی نخواهیم داشت،چرا که 3 امتیاز این بازی می تواند تا حدود زیادی در شرایط مان در جدول رده بندی تاثیر گذار باشد.
 
وی افزود: این بازی مهم و حساس است و هر دو تیم از تیم های خوب فوتبال ایران هستند. با توجه به اینکه پیکان برای سهمیه آسیایی می جنگد و ما هم برای بقا تلاش می کنیم این بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی محسوب می شود.
 
ناصری در ادامه تصریح کرد: من نمی‌گویم «این بازی سخت است» چون خوشبختانه فوتبال ایران به شرایطی رسیده که دیگر بازی دشوار و آسان معنا ندارد. فاصله همه تیم ها با هم کم شده و همه بازی‌ها سخت است. این بازی هم مثل همه بازی‌های دیگر برای ما دشوار است. همان مقدار که حتما برای پیکان هم بازی سختی خواهد بود.
 
دروازه بان سیاه جامگان اضافه کرد: خوشبختانه شرایط روحی تیم ما برای این بازی خیلی خوب است. تساوی خارج از خانه در بازی قبلی باعث شده تا اعتماد به نفس بازیکنان برای این بازی بیشتر از گذشته شود. اما یکی از اصلی ترین ابزاری که در دست ما قرار دارد، انگیزه بالای مان برای این بازی است.
 
وی گفت: این بازی برای ما یک بازی خانگی است و باید بازی های خانگی خود را ببریم. برای این منظور روی هوادارانمان نیز حساب کرده‌ایم. هواداران جزیی از تیم هستند و پشت تک تک اعضای سیاه جامگان به آنها گرم است. هواداران ما اگر انتظار پیروزی در این بازی دارند باید هر طور هست سکوهای ورزشگاه ثامن را به تسخیر خود در آورده و حامی تیمشان در این بازی باشند. زیرا پیروزی در این بازی موجب می شود تا در دیدار آینده مقابل ماشین سازی با انگیزه بیش تری به مصاف این تیم برویم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار