ناصری:هدف اول ما ابقا در لیگ برتر است/ داوری عالی بود

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت:هدف اول ما ابقا در لیگ برتر است، وقتی سیاه جامگان این قدر خوب بازی می‌کند نشان می‌دهد کیفیت تیممان چقدر بالا رفته است.

محمدناصری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان بیان کرد:بازی خوب و تاکتیکی برگزار شد و دو تیم عملکرد خوبی داشتند و ما خدا را شکر توانستیم پیروز شویم.خیلی خوشحالم که توانستیم برد بسیار خوبی را به دست بیاوریم و از اینکه مردم خوشحال شدند بیشتر شادمان هستم
 
وی افزود: عملکرد ما در این بازی خوب بود،این پیروزی موجب خواهد شد تا با انگیزه مضاعفی در چند بازی باقیمانده لیگ به مصاف حریف مان برویم.در این بازی خوب بازی کردیم و توانستیم استقلال خوزستان را کنترل کنیم.امروز موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. در دیدار امروز باید با اختلاف گل زیاد حریف مان را شکست می دادیم که متاسفانه چنین امری محقق نشد تنها با اختلاف 1 گل حریف مان را بدرقه کردیم.
 
ناصری در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه در این دیدار داور و کمک هایش بدون نقص بازی را اداره کردند.
 
 دروازه بان سیاه جامگان در رابطه با اینکه آیا هدف تیم شان ماندن در لیگ است یا خیر، تصریح کرد: «ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و کار را جلو می‌بریم. هدف اول ما ابقا در لیگ برتر است. وقتی سیاه جامگان این قدر خوب بازی می‌کند و به حریف موقعیت نمی‌دهد نشان می‌دهد کیفیتش چقدر بالا رفته است.
 
وی در مورد بازی هفته بیست و هفتم سیاه جامگان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: «تیم صنعت نفت تیم بسیار خوبی است که در این فصل با بدشانسی روبرو شده؛ ما برای قرار گرفتن در رده های میانی جدول به 3 امتیاز این بازی نیاز شدید داریم و باید پیروز میدان باشیم تا بتوانیم همچنان به ماندن در لیگ امیدوار باشیم.
 
ناصری در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران عزیزمان ممنونم که در این بازی تیممان را تنها نگذاشتند و تا دقایق پایانی همچنان با شور و اشتیاق خاصی بازیکنان را تشویق می کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار