دروازه بان سیاه جامگان:

تمام بازی ها برای سیاه جامگان حکم فینال را دارد

ناصری گفت: هرچند مقابل صبا شکست خوردیم اما از هفته آینده تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارد.

تمام بازی ها برای سیاه جامگان حکم فینال را داردمحمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست سیاه جامگان مقابل صبا گفت: هر 2 تیم فوتبال خوبی بازی کردند و موقعیت های زیادی روی دروازه ها به وجود آمد. با این وجود حریفمان از فرصت های خود بهتر استفاده کرد و به همین دلیل به پیروزی رسید.
 
وی افزود: هرچند داور این دیدار قضاوت خوبی داشت اما کمک وی مغرضانه پرچم می زد و این امر کار تیم داوری را تا حدی تحت تاثیر قرار داد.
 
ناصری درباره دیدار سیاه جامگان و تراکتورسازی در هفته 22 لیگ برتر گفت: تراکتورسازی قبل از بازی با تیم ما باید به مصاف ذوب آهن برود. به هرحال آن ها هم مانند سیاه جامگان برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به تمام امتیازها نیاز دارند و شک نکنید بازی سختی مقابل این تیم پیش رو داریم. از هفته آینده تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارد.
 
وی درمورد مشکلات مالی بازیکنان سیاه جامگان تصریح کرد: قرار بود قبل از بازی با صبا بخشی از مطالبات ما پرداخت شود اما این اتفاق رخ نداد. امیدوارم مسئولان باشگاه پیش از بازی با تراکتورسازی به تیم پول تزریق کنند تا بازیکنان با انگیزه بالایی مقابل این تیم قدرتمند حاضر شوند.
 
دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان درپایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که به هفته های پایانی لیگ نزدیک شده ایم، مسئولان استان خراسان رضوی و شهر مشهد باید از سیاه جامگان و پدیده به بهترین شکل حمایت کنند تا سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار