عباسی:اولتیماتومی به عزیزی ندادیم

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت:عزیزی نشان داده که مربی مسئولیت پذیر و انتقاد پذیری هست و اولتیماتومی به او ندادیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،فاصله ٩ هفته به پایان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سیاه جامگان شرایط خوبی در جدول ندارد و با نگاهی که به بازی های آینده این تیم در جدول می اندازیم می بینیم مشکی و قرمز پوشان مشهدی شانس زیادی برای ماندگاری در لیگ ندارند.

تراکتور،استقلال تهران،سپاهان،نفت تهران، استقلال خوزستان، نفت آبادان، پیکان، ماشین‌سازی،پرسپولیس تیم هایی هستند که سیاه جامگان باید مقابل آن ها به میدان برود و برای ماندگاری در لیگ چاره ای جز برد در تمام این دیدارها ندارد و با شرایط فعلی که این تیم دارد، بعید است ستاره های خاموش این تیم بتوانند مانند سال گذشته معجزه کنند و در ثانیه های پایانی جواز ماندن در لیگ شانزدهم را کسب کنند.

عزیزی در نیمه های لیگ تیم پرحاشیه و کم فروغی را از فرهاد کاظمی تحویل گرفت و از همان ابتدا هم تمام کارشناسان فوتبال کشورمان اذعان داشتند این تیم شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر ندارد. عزیزی با جیب خالی مدیران باشگاه کنار آمده و تمام هم و غمش را روی این موضوع گذاشته تا بتواند مانند دایی فرهاد،معجزه کند.

در حال حاضر با وجود مشکلات شدید مالی سیاه‌جامگان خداداد بهترین گزینه برای حفظ این تیم در لیگ برتر است، اما این نمی تواند دلیل قانع کننده ای برای ابقای وی در این سمت باشد.

این تیم هم اکنون در وضعیت نامناسبی از لحاظ مالی به سر می بردو نزدیک به چندماه است که بازیکنان این تیم حتی یک ریال هم دریافت نکرده اند، حال باید منتظر ماند و دید آیا خانواده عباسی در این 9 بازی باقیمانده می تواند شخص مهمی را برای اسپانسری این تیم پیدا کند یا خیر؟

نکته جالب توجه این است که کادر فنی سیاه جامگان هم مانند بازیکنان تاکنون در فصل جاری یک ریال هم دریافت نکرده اند و با این رویه ای که مسئولان باشگاه برای پرداخت مطالبات مالی اعضای تیم درنظر گرفته اند وضعیت سیاه جامگان مبهم است.

البته آن طور که طی روزهای اخیر شنیده شده مدیران باشگاه سیاه جامگان با توجه به پیدا نکردن حامی مالی مناسب عزم شان را جزم کرده اند تا هر طور شده از جیب خودشان مقداری از مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کنند تا در ادامه لیگ با انگیزه بیشتری مقابل حریفان به میدان بروند.

عباسی:خداداد در سیاه جامگان می ماند

برهمین اساس گفت و گویی را با مالک باشگاه سیاه جامگان ترتیب دادیم که وی گفت:عزیزی به عنوان کسی که سرمربی تیم است تمام نتایج فنی را بر عهده گرفته است. به شخصه فکر می کنم عدم نتیجه گیری تیم فوتبال سیاه جامگان مختص به تفکرات سرمربی نیست.

وی ادامه داد: واقعا اتفاقاتی افتاده است که وی تقصیری ندارد.شما کافی است چند بازی اخیرمان را ببینید. به گفته اکثر کارشناسان خیلی خوب فوتبال بازی می کنیم اما متاسفانه در نتیجه گیری ضعیف عمل کردیم، ضمن آنکه توانایی تیممان هم خیلی بالا نیست و ازهمه بدتر داوری هم به ضررمان است.


عباسی در پایان خاطر نشان کرد:به تیممان ایمان دارم. کادر فنی مسئولیت پذیری داریم. هیچ اولتیماتومی هم به عزیزی نداده ایم. اتفاقا وی نشان داده است مربی مسئولیت پذیر و انتقاد پذیری هست. مشکلات را شناسایی خواهیم کرد و ایمان دارم با همین تیم می توانیم به رده های میانی جدول برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار