عباسی: بازی با تیم‌های بالای جدول،سخت‌تر از دیدار با تیم‌های قعرنشین است

سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:به اعتقاد من بازی با تیم‌های بالای جدول سخت‌تر از دیدار با تیم‌های قعرنشین است چون این تیم‌ها با همه وجود بازی می‌کنند.

بازی با تیم‌های بالای جدول، سخت‌تر از دیدار با تیم‌های قعرنشین استابوالفضل عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد دیدار روز جمعه سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی تبریز بیان کرد:با توجه به شرایط جدول به اهمیت بازی با تراکتور کاملا واقف هستیم و خودمان را برای یک بازی سخت آماده کرده ایم.تراکتور تیم خوبی است و از کادر فنی بازیکنان با تجربه ای در ترکیب تیمش بهره می برد.

وی ادامه داد:به اعتقاد من بازی با تیم‌های بالای جدول سخت‌تر از بازی با تیم‌های قعرنشین است. به طوری که بازی با تراکتور حتی به مراتب سخت‌تر از بازی با تیمی مثل ماشین سازی خواهد بود، چون این تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و با همه وجود بازی می‌کنند.به طور حتم ما هم این تیم را دست کم نمی‌گیریم و به دنبال یک پیروزی هستیم تا باز هم در جدول صعود کنیم.

عباسی در ادامه تصریح کرد:قلعه نویی جزو بهترین مربیان فوتبال ایران است و در هر تیمی که باشد انگیزه مضاعفی به شاگردانش تزریق می‌کند.همیشه بازی مقابل تیم‌های قلعه نویی سخت است،اما امیدوارم در این بازی ما برنده از زمین بیرون بیاییم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان درباره غایبان این تیم برای دیدار روزجمعه گفت:‌عباس مرداسی تنها مصدوم تیم ما در دیدار روز جمعه محسوب می‌شود و سایر بازیکنان هیچ مشکلی برای همراهی تیم در این دیدار ندارند.

وی در پایان درباره بازگشت محمدرضا خانزاده به تیم سیاه جامگان تصریح کرد:پس از منتفی شدن حضور خانزاده در لیگ سوئد،وی با انگیزه فراوان به تمرینات تیم ما بازگشته است و در صورت صلاحدید کادر فنی در ادامه مسابقات لیگ می تواند در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد و با تجربه زیاد خود به سیاه جامگان کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار