بادامکی: دیدارهای لیگ قهرمانان حیثیتی است

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: هرچند امکانات تیم های عربی با نمایندگان کشورمان قابل قیاس نیست اما در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پای حیثیت ملی در میان است.

بادامکی: پای حیثیت ملی برای لیگ قهرمانان در میان استحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هرچند امکانات تیم های عربی با نمایندگان کشورمان قابل مقایسه نیست اما جوانی و پتانسیل تیم های ایرانی ما را به نتیجه گیری در این رقابت ها خوشبین می کند. به هر حال در لیگ قهرمانان پای حیثیت فوتبال ملی در میان است و به همین دلیل فارغ از هرگونه رنگی برای نمایندگان کشورمان آرزوی موفقیت می کنم.
 
وی درمورد دیدار تیم های سیاه جامگان و تراکتورسازی بیان کرد: اگر این بازی در همان تاریخ قبلی برگزار می شد به سود سیاه جامگان بود چراکه بازیکنان ما انگیزه زیادی داشتند. در حال حاضر به دلیل بارش سنگین برف در مشهد، زمین تمرینی مناسبی نداریم و وضعیت مان دشوار شده است. با این وجود امیدوارم با ارائه فوتبالی زیبا و حمایت هواداران مان بتوانیم تراکتورسازی را شکست دهیم.
 
بادامکی افزود: تراکتورسازی برای جا نماندن از کورس قهرمانی با تمام نفرات خود به مصاف سیاه جامگان می آید. از طرفی ما هم برای حفظ شانس بقا در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داریم.
 
هافبک تیم سیاه جامگان درباره این که با توجه به قرار گرفتن ورزشگاه امام رضا(ع) در مرکز شهر چرا بازی های تیم های مشهدی در این ورزشگاه برگزار نمی شود، تصریح کرد: این موضوع را باید از مسئولان ورزش مشهد پیگیری کنید اما اعتقاد دارم ورزشگاه امام رضا(ع) به صورت نمادین ساخته شده است.

وی درمورد آخرین وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: مراحل فیزیوتراپی ام را دنبال می کنم و باید ببینم وضعیتم برای دیدار با تراکتور به کجا می رسد.
 
کاپیتان تیم سیاه جامگان درباره اشتباهات داوری علیه تیم سیاه جامگان اظهار داشت: اشتباهات داوری یکی از مهم ترین دلایل قرارگرفتن سیاه جامگان در رتبه پانزدهم جدول بوده و امیدوارم دست کم در دیدار ما با تراکتورسازی چنین موضوعی تکرار نشود. 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار