بادامکی: از استعفای عزیزی شوکه شدم/ شرایط مالی باشگاه ناامید کننده است

کاپیتان تیم سیاه جامگان گفت:واقعا از استعفای عزیزی شوکه شدم،به هر حال تصمیمی بود که خداداد گرفته و باید به آن احترام گذاشت.

بادامکی:ازاستعفای عزیزی شوکه شدم/شرایط مالی باشگاه ناامید کننده استحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد استعفای عزیزی از سرمربیگری تیم سیاه جامگان بیان کرد:واقعا از استعفای عزیزی از سرمربیگری تیم شوکه شدم،به هر حال تصمیمی بود که خداداد گرفته و باید به آن احترام گذاشت.

وی افزود:خداداد مدتی است که اظهار خستگی کرده است و به همین منظور تصمیم گرفت از سرمربی سیاه جامگان کناره گیری کند. همه می‌دانیم که خداداد حرف حق می‌زند اما این صحبت‌ها به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید.

کاپیتان تیم سیاه جامگان درباره حضور اکبر میثاقیان در این تیم گفت:از این موضوع بی اطلاعم ترجیح می دهم اظهار نظر نکنم.

بادامکی درباره شکست سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت:ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم، اما در نیمه دوم محتاطانه عمل کردیم. به نظرم اگر بازیکنان در زدن ضربات پایانی بهتر عمل می کردند به راحتی می توانستیم تراکتورسازی را شکست دهیم.

کاپیتان سیاه جامگان درباره داوری خورشیدی، گفت: نوع سوت زدن داور طوری بود که بازیکنان ما را اذیت و عصبی می‌کرد. هر اتفاقی رخ می‌داد به سوت تراکتورسازی خطا اعلام می‌شد و در مقابل خطاهای واضحی روی بازیکنان ما بود که حتی کارت داشت، اما داور عکس‌العملی نشان نمی‌داد. معتقدم داور می توانست گل دوم تراکتوری ها را خطا اعلام کند که از انجام دادن چنین کاری امتناع ورزید.به  نظرم کامرانی‌فر کمی لطف‌شان در این هفته‌ها شامل تیم‌های مشهدی شده است. در نیم فصل دوم در بیشتر مسابقات داوری ها علیه تیم ما بوده است و همین موضوع باعث شد تا نتوانیم در رتبه مناسبی قرار داشته باشیم.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در مورد تقابل هفته آینده سیاه جامگان برابر استقلال گفت:پس از بازی با صبای قم و تراکتورسازی این بازی سومین داربی مهم سیاه جامگان است.استقلال در چند سال اخیر موفق‌ترین تیم ایران بوده است.

او افزود: کاملا مشخص است که بازی سختی پیشرو خواهیم داشت. جا دارد اینجا به علیرضا منصوریان تبریک بگویم که چنین تیم قدرتمندی را روانه مسابقات لیگ برتر کرده است.امیدوارم بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و در پایان بتوانیم با 3 امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی درباره شرایط مالی تیم سیاه جامگان اظهار داشت: شرایط مالی خوبی نداریم و این مسئله مشخص است.پیش از بازی با تراکتور مدیران باشگاه چهار پنج میلیون به جوان ترهای تیم پول دادند و قرار شده تا روز سه‌شنبه حدود 15 درصد دیگر به حساب بازیکنان تیم پول واریز شود،البته باید ببینیم این قولی که خانواده عباسی داده است عملی می‌شود یا هیچ پولی در اختیار بازیکنان قرار نخواهد گرفت. من از اول فصل تاکنون حدود 20 درصد دریافت کرده ام و کسانی که نیم فصل آمدند یک ریال هم نگرفته‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار