عباسی: حضور میثاقیان در سیاه جامگان قطعی نیست/ برای کامرانی فر متاسفم

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: من تا زمانی که با خداداد صحبت نکنم با هیچ مربی مذاکره‌ نخواهم کرد.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استعفای عزیزی از سرمربیگری تیم سیاه جامگان بیان کرد: از استعفای خداداد خیلی ناراحتم، از روز اول تصمیم داشتیم وی را برای سمتی غیر از سرمربی تیم انتخاب کنیم اما خودش تصمیم گرفت که سرمربی تیم شود، درصورتی که خودش تمایل داشته باشد از این پس در سمت های دیگری از وی در باشگاه استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز عزیزی را پیدا خواهم کرد تا با وی صحبت کنم اما موضوع مهم این است که چه خداداد در سیاه جامگان بماند و چه تصمیمش را برای رفتن اجرایی کند بابت زحماتی که در این مدت در سیاه‌جامگان کشیده از او تشکر می کنم.

عباسی درباره مذاکره با مربیان دیگر از جمله اکبر میثاقیان افزود: من با هیچ مربی دیگری تا زمانی که با خداداد صحبت نکنم مذاکره‌ نخواهم کرد اما پس از جلسه ای که با عزیزی برگزار خواهم کرد، تکلیف نیمکت تیممان را روشن خواهم کرد.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره شربتی گفت: بازیکن ما پیش از این صحنه مصدوم شده بود، اما با غیرت به بازی خودش ادامه داد. فشار و استرس زیادی روی بازیکنان وجود دارد و رقم خوردن چنین اتفاقاتی طبیعی است. به بازیکن خودمان ایمان داریم و چنین شایعاتی اساسا صحت ندارد.

وی درادامه تصریح کرد: معلوم نیست که در فوتبال ما چه خبر است و مافیای فوتبال چه بلایی سر تیم‌های کوچکی مثل سیاه جامگان می‌آورند. شاید مسئولان دلشان نمی خواهد تیم ما در لیگ حضور داشته باشد. رئیس دپارتمان داوری هم یک مشهدی است و حتما این بلاها را سر تیم‌های مشهدی می‌آورد که در جامعه بگویند او عادلانه کار می‌کند و از تیم‌های مشهدی حمایت نمی‌کند، درمجموع برای خودم متاسفم که همشهری کامرانی فر هستم. حیران مانده ام که چرا در هیچ مسابقه ای در این فصل داوران به نفع تیم سیاه جامگان قضاوت نکرده اند همواره داوری ها به ضرر تیم ما بوده است.

عباسی با انتقاد از عملکرد مدیران استان درمورد کمک به تیم‌های مشهدی گفت: مدیران استان باید بدانند که چند هفته دیگر کار برای سیاه جامگان تمام می‌شود و کار از کار می‌گذرد. پیش از بازی با تراکتور سازی نفری 5 میلیون تومان پول تو جیبی به بازیکنان پرداخت کردیم تا نگویند پولی در بساط باشگاه وجود ندارد. ازطرفی شهردار مشهد به ما اعلام کرد در صورتی که با لوگوی این سازمان در مسابقات شرکت کنیم هر بازی 50 میلیون به حساب مان واریز خواهند کرد اما تاکنون مدیران شهرداری به هیچ یک از تعداتشان عمل نکرده اند، تمام هزینه های بازیکنان را از جیب پرداخت کرده ایم. اگر مسئولان به دنبال بقای سیاه جامگان و پدیده در لیگ شانزدهم هستند باید هر چه زودتر شرایط لازم را مهیا کنند تا استان خراسان همچنان با دو تیم در مسابقات لیگ برتر شرکت کند.

مالک باشگاه سیاه جامگان در پایان درپاسخ به این سوال که بازی با استقلال چه نتیجه ای رقم خواهد خورد، گفت: با توجه به اینکه تنها 8 هفته به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده باید در تمامی این مسابقات با قدرت ظاهر شویم تا بتوانیم با جمع کردن امتیازات لازم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.