عباسی: فحاشی هواداران استقلال تاسف بار است

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: فحاشی هواداران استقلال تاسف بار است و بهتر است مسئولان کمیته انضباطی به چنین مسائلی ورود کنند.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درمورد دیدار روز گذشته سیاه جامگان مقابل استقلال بیان کرد: معتقدم بازیکنان ما کم اشتباه و حساب شده در مقابل استقلال ظاهر شدند. تمام تلاش خود را کردیم تا پیروز میدان شویم اما تلاش مان نتیجه نداد، البته طبیعی بود که به خاطر جو استادیوم و شرایط استقلال در جدول ما بخواهیم فوتبال دفاعی را ارائه دهیم.

وی افزود: استقلال بعد از چند برد متوالی به دنبال این بود تا نوار پیروزی هایش کماکان ادامه داشته باشد، پیش از به ثمر رسیدن گل استقلال چند موقعیت خیلی روی ضدحمله نصیب بازیکنان مان شد که با بی دقتی آنان از دست رفت و اگر این موقعیت ها تبدیل به گل می شد شک نداشته باشید در نیمه دوم می توانستیم گل های بیشتری را به تیم استقلال بزنیم.

عباسی در مورد داوری این مسابقه گفت: به داوری احترام می‌گذاریم اما یک انتقاد هم از مسئولان کمیته داوران دارم، در بازی با استقلال پنالتی که نباید گرفته می شد توسط زاهدی فر اعلام شد.نمی دانم چرا داوری ها همچنان به ضررمان است ولی به داور خسته نباشید می‌گویم،اگر هم اشتباهی انجام داده مشکلی ندارد. شک نکنید که اگر داور آن پنالتی را برای استقلال نمی گرفت، آنها نمی توانستند تا آخر بازی به گل برسند. برای همین هم بود که دیدید چقدر خوشحال بودند.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره طرح روی پیراهن این تیم گفت: حامی اصلی ما حضرت فاطمه زهرا(س) است،پیش از شروع مسابقه چندین نفر برایم پیشنهاد فرستادند در صورتی که با لوگو آن شرکت در مسابقه با استقلال به میدان برویم حاضر هستند حدود 60 میلیون تومان به حساب باشگاه واریز کنند که سریعا با پیشنهادشان مخالفت کردم.دوستانی که در کمیته انضباطی و کمیته اخلاق دائما جریمه می کنند، این را هم ببینند که سیاه جامگان در چنین بازی حساسی از طرح مذهبی روی پیراهن خود استفاده کرد و فعلا قصد داریم با همین نام در مسابقات شرکت کنیم.

وی درمورد فحاشی هواداران استقلال به بادامکی و میثاقیان گفت: تنها به این جمله اکتفا می کنم که برای هواداران استقلال متاسفم بهتر است دست از چنین کارهای زشت و زننده ای بردارند.

عباسی در پایان درباره شانس ماندن سیاه جامگان در لیگ برتر تصریح کرد: با بازی که دیشب بازیکنان مقابل استقلال ارائه دادند دیگر مطمئن شدم که سیاه جامگان پتانسیل ماندن در لیگ برتر را خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار