بادامکی: کمیته انضباطی فحاشی هواداران استقلال را بشنود

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: امیدوارم کمیته انضباطی فحاشی هواداران استقلال به من و اکبر میثاقیان را بشنود.

بادامکی: کمیته انضباطی فحاشی هواداران استقلال را بشنودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسین بادامکی درمورد تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: هرچند من صحنه پنالتی استقلال را ندیدم اما مصطفی احمدی اعتقاد دارد در آن لحظه خطایی انجام نداده است.

وی درباره تاثیر عملکرد میثاقیان در این تساوی بیان کرد: در بازی‌های قبل هم خوب بازی می‌کردیم اما با آمدن میثاقیان شرایط کمی تغییر کرد. اگر پنالتی استقلال درست نبوده که باید 3 امتیاز ما را برگردانند ولی به تهران آمدیم که امتیاز بگیریم و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

بادامکی درمورد اعطای لقب ضد فوتبال به اکبر میثاقیان از سوی هواداران استقلال بیان کرد: مطمئن باشید هر بازیکنی از ما زمین می‌خورد، به دلیل مصدومیت بود. نظر هواداران محترم است فقط گوش می‌کنیم. استقلال امروز روی توپ‌های بلند فشار می‌آورد و ما هم باید از دروازه‌ تیم‌مان دفاع می‌کردیم.

کاپیتان سیاه جامگان درباره زمان خداحافظی خود از فوتبال اظهار داشت: فعلا بازی می‌کنم و روزهای خوبی دارم. تازه 35 سالم است و فکر نمی‌کنم الان زمان خداحافظی‌ام باشد.

وی در خصوص درگیری‌اش با یعقوب کریمی گفت: این مسائل در فوتبال طبیعی است اما کریمی کار خوبی نکرد که بازیکن ما را هل داد چراکه نزدیک بود وی مصدوم شود. به هر حال این مسائل زیاد مهم نیست.

بادامکی در خصوص اهانت طرفداران استقلال علیه خودش و اکبر میثاقیان تصریح کرد: متأسفانه هواداران استقلال به من و میثاقیان فحاشی کردند و امیدوارم کمیته انضباطی این فحاشی‌ها را بشنود.

هافبک تیم فوتبال سیاه جامگان درباره ارزیابی خود از وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس از قبل هم قهرمان بود!‌ این تیم امسال بهترین فوتبال را بازی می‌کند و حس می‌کنم که راحت قهرمان می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار