عباسی:رتبه‌ ما در جدول نمی‌تواند روی بازی تأثیر بگذارد/برد در این دیدار پل ماندن سیاه جامگان در لیگ است

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: رتبه‌ ما در جدول نمی‌تواند روی بازی تأثیر بگذارد، چون نتیجه در زمین مشخص می‌شود.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛درمورد دیدار این هفته سیاه جامگان مقابل سپاهان اصفهان بیان کرد: با توجه به شرایط سپاهان در جدول رده‌بندی و همین طور نتیجه‌ای که در داربی اصفهان رقم خورد، بازی سختی خواهد بود اما ما هم محکوم به بردن هستیم و می‌خواهیم با انجام یک بازی زیبا سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی افزود: از هوادارن می‌خواهم ما را حمایت کنند تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم که برای ما اهمیت بالایی دارد.از هوادارن خواهش دارم با حضور پرشورشان در ورزشگاه ثامن الائمه(ع)تیم را حمایت کنند تا بتوانیم در مقابل سپاهان به پیروزی برسیم.رتبه‌ ما در جدول نمی‌تواند روی بازی تأثیر بگذارد، چون نتیجه در زمین مشخص می‌شود.

وی افزود: مطمئناً در بازی روزجمعه هر دو تیم تلاش می‌کنند تا به نتیجه برسند و ما می‌خواهیم ۳ امتیاز را کسب کنیم تا با توجه به بازی‌های بعدی‌مان و امتیازی که داریم، به بقا در لیگ امیدوار باشیم.سپاهان تیم خوبی است و ازبازیکنان کادرفنی خوبی برخوردار است که نمی‌توانیم آنها را دست کم بگیریم. این بازی‌های هفته‌های پایانی هم حساس است و مانند سایر بازی‌ها سه امتیاز دارد که به همین دلیل حق دست کم گرفتن آنها را نداریم.

مالک باشگاه سیاه جامگان خاطرنشان کرد: درست است روی کاغذ تیم سپاهان قدرت بیشتری دارد، اما بازی در زمین مشخص می‌شود. به نظرم یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما در این هفته‌ها همین بازی است چون ما تا الان شرایط خوبی در جدول نداشتیم و برای اینکه از این سمت پل رد شویم خودمان را به میانه های جدول برسانیم، نیاز به برد در این بازی داریم.

وی درباره اینکه بازی با تیم‌های بالانشین در هفته‌های پایانی سخت است، اظهار داشت: همه تیم‌های به این شکل هستند که در دور دوم مسابقات سخت امتیاز می‌دهند.ما در دور رفت لیگ، امتیازات زیادی را در بازی های مان از دست دادیم،با توجه به شناخت تیم ها نسبت به یکدیگر اکنون تیم‌ها به راحتی امتیاز  از دست نمی‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار