عباسی:عزیزی استعفا نداده است/ تبانی شربتی با تراکتورسازی را تکذیب می کنم

سرپرست تیم سیاه جامگان گفت: خداداد عزیزی از سرمربیگری سیاه جامگان استعفا نداده و اشتباه شربتی مقابل تراکتورسازی هم جزء طبیعت فوتبال بود.

عزیزی استعفا نداده است/ تبانی شربتی با تراکتورسازی را تکذیب می کنمابوالفضل عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیم فوتبال سیاه جامگان از تراکتورسازی تبریز بیان کرد: با وجود بازی خوبی که مقابل تراکتور انجام دادیم روی 2 گل بچه گانه، نتیجه را واگذار کردیم. در کل اشتباهات زیادی در این بازی داشتیم و درحالی که در نیمه دوم هم فوتبال خوبی بازی کردیم اما روی تعویض های اشتباه باختیم.

وی در مورد داوری این دیدار گفت: داوری افتضاح بود و اگر نگاهی به صحنه گل دوم تراکتور بیاندازید، متوجه می شوید قبل از این گل فرزاد حاتمی با آرنج به صورت محمدرضا خانزاده ضربه زد و در حالی که بازیکن ما از زمین بیرون رفته بود، حریف به گل دوم خود رسید. به هر حال همیشه از داوری ضربه می خوریم. خانزاده پس از پایان بازی به دلیل شدت ضربه ای که به بینی اش خورده بود، به بیمارستان منتقل شد.

عباسی درباره این که به نظر می رسد پیشنهاد امیر قلعه نویی به رضا شربتی و احتمال حضور این بازیکن در ترکیب فصل آینده تراکتورسازی سبب شده وی در صحنه گل دوم تراکتورسازی مرتکب اشتباه شود، اظهار داشت: اصلا چنین بحثی صحت ندارد. اگر شربتی قصد خودنمایی مقابل امیر قلعه نویی را داشت از ورود آن توپ به دروازه سیاه جامگان جلوگیری می کرد. گل های اتفاقی جزء طبیعت فوتبال است و نباید با یک اشتباه به شربتی چنین اتهامی بزنیم.

وی درمورد شانس بقای سیاه جامگان در لیگ برتر تصریح کرد: فصل گذشته وضعیت بدتری داشتیم اما در نهایت در لیگ برتر ماندیم. امسال هم اگر خدا بخواهد در لیگ برتر می مانیم.

سرپرست تیم سیاه جامگان درمورد قهر بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی گفت: این امر صحت ندارد. عزیزی پس از دیدار با تراکتورسازی یک روز به بازیکنان استراحت داد و قرار است آن ها از یک شنبه در تمرینات سیاه جامگان شرکت کنند. روز گذشته حدود شش میلیون تومان به بازیکنان پرداخت کردیم و قرار است در هفته آینده بخش دیگری از مطالبات را به حساب آن ها واریز کنیم. البته پول توجیبی را هم از جیب شخصی دادیم چراکه شهرداری مشهد و استانداری خراسان با وجود قول های زیادی که داده بودند، هزار تومان هم به پدیده و سیاه جامگان تزریق نکرده اند.

وی ادامه داد: اگر مسئولان علاقه ای به حضور سیاه جامگان در لیگ برتر ندارند به ما اعلام کنند تا هزینه نکنیم چراکه هم در بازی های خانگی و هم در بازی های خارج از خانه از داوری آسیب می بینیم.

سرپرست تیم سیاه جامگان درباره شایعه استعفای خداداد عزیزی گفت: این موضوع در حد شایعه است و خداداد هیچ استعفایی نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.