خانزاده:امیدوارم سرنوشت سیاه جامگان به بازی مقابل پرسپولیس نرسد

مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:امیدوارم ما بتوانیم تا پیش از بازی پایانی مقابل پرسپولیس ماندن مان را در لیگ مسجل کنیم تا هر دو تیم با خیالی راحت بازی آخر خود را برگزار کنند.

محمدرضا خانزاده در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان بیان کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی در تیم ما حاکم است و امیدوارم در چهار بازی باقیمانده تا پایان لیگ با تمام قدرت به مصاف حریفان برویم تا بتوانیم 3 امتیاز این دیدارها را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد با مسجل شدن سقوط ماشین سازی به لیگ دسته اول صبا و سیاه جامگان رقابت سختی برای بقا در لیگ دارند، افزود:باید بگویم تیم ماشین سازی یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد اما متاسفانه به دلیل یک سری از مشکلات نتوانست نتایج خوبی را کسب کند.من اصلا به وضعیت دیگر تیم ها کاری ندارم.

خانزاده در ادامه تصریح کرد:تمام تلاش مان بر این است تا بتوانیم با تمرکز کافی به مصاف صنعت نفت آبادان،پیکان،ماشین سازی و پرسپولیس برویم.

مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان درباره اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند در مذاکره با سازمان لیگ محل بازی این تیم با سیاه جامگان را از ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به استادیوم آزادی انتقال دهند و از این طریق جشن قهرمانی مقابل هواداران خود برگزار کنند،  گفت:در جریان این امور قرار ندارم به عنوان یک بازیکن فرقی نمی کند که بازی در مشهد برگزار شود یا در تهران از طرفی با توجه به اینکه قهرمانی پرسپولیس در لیگ قطعی شده امیدوارم ما هم بتوانیم تا پیش از بازی پایانی ماندن مان را در لیگ مسجل کنیم تا هر دو تیم با خیالی راحت بازی آخر خود را برگزار کنند.

بازیکن تیم سیاه جامگان در پایان با اشاره به حل شدن مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: در این مورد حرف خاصی ندارم و ترجیح می دهم تمام تلاشم را برای موفقیت سیاه جامگان به کار گیرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار