مدیر عامل باشگاه سیاه‌جامگان:

علت محرومیتم را نمی دانم/ 10 درصد قرارداد بازیکنان امروز پرداخت می شود

علی عباسی گفت: از علت محرومیتم اطلاعی ندارم و این موضوع به صورت رسمی به من اعلام نشده است.

علت محرومیتم را نمی دانم/ ده درصد قرارداد بازیکنان امروز پرداخت می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی عباسی مدیر عامل باشگاه سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با رادیو جوان اظهار داشت: من به یک جلسه دعوت شده بودم اما به دلیل مشغله و درگیری نتوانستم در آن شرکت کنم. فکر می‌کنم به دلیل عدم حضورم در این جلسه محروم شدم البته هیچ خبر رسمی به من اعلام نشده است. به زودی مجددا برای حضور در جلسه، اعلام درخواست خواهم داد و موضوع را پیگیری می کنم. 

وی درباره وضعیت سیاه جامگان تصریح کرد: عزیزی برای تیم سیاه جامگان زحمات زیادی کشید و هر آنچه در توان داشت، گذاشت. وی پس از بازی با تراکتور اعلام کرد که خسته شده و توان ادامه کار را ندارد. ما نیز با توجه به هشت بازی پیش رو و استقبال هواداران مشهدی از تیم تصمیم گرفتیم یک نیروی جدید و انرژی مثبت به تیم تزریق کنیم. بعد از بررسی انجام شده، با توجه به شرایط و تجربه ای که میثاقیان در اداره تیم‌ها دارد از او برای سرمربیگری دعوت کردیم. 

عباسی اضافه کرد: تمامی تیم‌ها از نظر منابع دچار مشکل هستند و ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم. اما با همفکری یکدیگر در باشگاه تمهیداتی اندیشیده ایم. امروز 10 درصد قرارداد بازیکنان و هفته آینده نیز 10 درصد دیگر به بازیکنان پرداخت می شود امیدواریم این پرداخت‌ها در کنار کادرفنی جدید سیاه‌جامگان، ثمر بخش باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.