عباسی: به زودی موضوع محرومیتم حل می شود

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: مشکل خاصی نسبت به محرومیت من وجود ندارد و پس از صحبت با رئیس فدراسیون فوتبال این موضوع حل می شود.

عباسی: با تاج صحبت کردم و مشکلم حل می شود/برای پیروزی به تهران می رویم
علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بیان کرد: من به یک جلسه دعوت شده بودم اما به دلیل مشغله و درگیری نتوانستم در آن شرکت کنم و فکر می‌کنم به دلیل حاضر نشدنم در این جلسه محروم شدم.
 
وی افزود:برهمین اساس صبح امروز با تاج تماس گرفتم مشکلات را برای وی توضیح دادم که تاج هم به حرف هایم گوش داد و قرار شده پس از تنظیم نامه ای برای کمیته اخلاق مشکل من حل شود.
 
عباسی درپاسخ به این سوال که چه زمانی به تهران خواهد آمد،گفت: قرار است فردا به تهران بیایم و برای پیگیری محرومیتم راهی کمیته اخلاق شوم.
 
 مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان درباره کارت مربیگری میثاقیان گفت: به تازگی قرارداد میثاقیان در سازمان لیگ ثبت شده و در صورتی که مشکلی بوجود نیاید کارت مربیگری وی ظرف امروز یا فردا صادر خواهد شد.

وی درباره تسویه حساب مالی با عزیزی اظهار کرد: به زودی با خداداد عزیزی تسویه حساب می کنیم و مشکلی از این بابت نداریم.
 
عباسی در پایان با اشاره به بازی سخت این تیم مقابل استقلال تهران یاد آور شد:بازی هفته آینده برای ما خیلی اهمیت دارد و در جدول هم بازی حساسی است.بازی با استقلال برای ما حیاتی و مهم است و می‌خواهیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و می‌خواهیم ناکامی نیم فصل دوم را با کسب پیروزی مقابل استقلال جبران کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار