عباسی: این پیروزی حق بازیکنان سیاه جامگان بود/باید با اختلاف 7 گل قهرمان لیگ را شکست می دادیم

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: از تماشاگران عاشق سیاه جامگان که عاشقانه تیم‎شان را تشویق کردند، این پیروزی حق آنها بود.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد پیروزی تیم سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان بیان کرد:قبل از هر چیز می‏ خواهم از همه بازیکنان تشکر کنم که 90 دقیقه مرد و مردانه دویدند و بعد از آن از تماشاگران عاشق سیاه جامگان که عاشقانه تیم‎شان را تشویق کردند. این پیروزی حق آنها بود.
 
وی افزود: دو تیم سیاه جامگان و استقلال خوزستان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. فقط حساسیت بازی موجب استرس بازیکنان شده و بر روند کار تیم تاثیر منفی گذاشته بود. در بازی امروز بازهم صاحب شانس‌ها و موقعیت‎های زیادی شدیم به ویژه در نیمه دوم که اگر بازیکنان از آن ها به نحو احسن استفاده می کردند به جای یک گل باید با اختلاف شش یا 7 گل حریفان مان را شکست می دادیم.نمی‎توان منکر بازی خوب تیم استقلال خوزستان شد. ما در بازی امروز تیم بزرگی را شکست دادیم.اگر به نتایج این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نگاه کنید، متوجه می‎شوید ما چه تیم بزرگی را شکست داده‌ایم.
 
 عباسی در ادامه عنوان کرد:داوری این دیدار مشکلی نداشت و کارشان را به نحو احسن انجام دادند.
 
مالک سیاه جامگان با ابراز خرسندی از بازی تیمش یاد کرد و گفت: امروز هم تیم ما و هم تیم استقلال خوزستان خوب کار کردند اما آن تیمی که برای پیروزی شایسته‎‏تر بود، تیم سیاه جامگان بود. دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و کسی دنبال فوتبال کثیف نبود. فکر می‎کنم تماشاگران از این بازی راضی بودند.
 
وی افزود: در دیدار بعید مان کار دشواری را مقابل صنعت نفت آبادان پیش رو داریم. ما در این بازی خود را از پیش برنده نمی‎دانیم با این حال خدا را شکر می‎کنیم که توانستیم قهرمان فصل گذشته لیگ را شکست دهیم. امیدوارم پیروزی‌های سیاه جامگان در لیگ نیز ادامه یابد و این فصل را به خوبی تمام کنیم.
 
عباسی در پایان اظهار کرد:امیدوارم بتوانیم در پایان لیگ جزء تیم هایی باشیم که در لیگ ماندگار شویم زیرا حیف است که تیممان با در اختیار داشتن کادر فنی و بازیکنان توانمند به لیگ پایینتر سقوط کند.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.